Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #1 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei! Hva har dere i julestrømpene til deres kjære? Jeg har brukt mer enn nok penger på julegaven, så dyre ting er uaktuelt. Hittil har jeg kun kjøpt noe sjokolade og et julehefte... Han liker stort sett kun sjokolade av godteri, så vil ikke kjøpe masse han ikke spiser. Hva annet har dere i strømpene? Stapper dere strømpa full eller har dere bare i litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 23. desember 2009 #2 Del Skrevet 23. desember 2009 Min mann får ikke noen julestrømpe - det blir litt for barnslig og dillete synes jeg. Sjokolade og annet kliss er det mer enn nok av i julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 23. desember 2009 #3 Del Skrevet 23. desember 2009 Min mann får ikke noen julestrømpe - det blir litt for barnslig og dillete synes jeg. Sjokolade og annet kliss er det mer enn nok av i julen. Jammen kjære deg... Spurte jeg hvorfor du IKKE gir til din mann? Eller hva du syns om det? Takk for et virkelig innholdsrikt og hjelpsomt svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 23. desember 2009 #4 Del Skrevet 23. desember 2009 Han får ting som det du allerede har kjøpt; julehefte, godis.. Men han får også leppomade, innrammet bilde jeg har laget og sånn kaffekopp for et år hos bensinstasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå