jente_83__ Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 legg igjen en liten beskjed jeg og... pröver selv ü bli gravid men det er ikkje sü lett.. har prövd nü i 1 aar naa uten aa lykkes.... haaper det egentlig skal snart gaa i boks. er hjemme hos min samboers foreldre og feirer jul i aar.. er sammen med en tysker vaert sammen i 6 aar saa det er egentlig paa tide... men vet at det kommer til aa bli en utfordring aa ha barn som er 2 spraakelig men spennende
Gjest Nygbegynner Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 legg igjen en liten beskjed jeg og... pröver selv ü bli gravid men det er ikkje sü lett.. har prövd nü i 1 aar naa uten aa lykkes.... haaper det egentlig skal snart gaa i boks. er hjemme hos min samboers foreldre og feirer jul i aar.. er sammen med en tysker vaert sammen i 6 aar saa det er egentlig paa tide... men vet at det kommer til aa bli en utfordring aa ha barn som er 2 spraakelig men spennende Om dere har prøvd i over ett år uten å lykkes er det kanskje på tid å gå til doktoren å prøve å finne ut hva som er galt. de fleste starter utredning dersom det ikke har klaffet etter 1 år. Hvis du har noen bakenforliggende problemer (feks pco/pcos) kan en få utredning før. Lykke til!
jente_83__ Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2009 Om dere har prøvd i over ett år uten å lykkes er det kanskje på tid å gå til doktoren å prøve å finne ut hva som er galt. de fleste starter utredning dersom det ikke har klaffet etter 1 år. Hvis du har noen bakenforliggende problemer (feks pco/pcos) kan en få utredning før. Lykke til! ja har tenkt pü det... men lurer og paa om det er mulighet aa finne ut hvormange egg jeg egentlig har.. om det er noen maskin eller noe som kan finne det ut.... vi alle er jo född med dei egga vi skal ha har snakket med samboeren min om det men dokteren sa til meg at alt var fint hos meg... men hun vet jo ikkje om hvor mange egg jeg har eller om jeg har egg... tror jeg begynner aa bli litt stressa... leser saa mye og tenker for mye jaja slik er jo det vell hos de fleste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå