starie Skrevet 27. august 2003 #1 Skrevet 27. august 2003 Angående hudpleie? Jeg er jobbsøkende for tiden og har ikke så mye å gjøre på om dagene, men jeg hjelper mer enn gjerne dere KG-jenter/gutter med ting dere lurer på. Send en pm så skal jeg svare så godt jeg kan! Jeg har hatt følgende kurs: Dermalogica Babor Guinot Mary Cohr Decleor Clarins (Herregud som jeg kjeder meg om dagene.. Jeg er patetisk )
liv Skrevet 27. august 2003 #2 Skrevet 27. august 2003 hmm. Kanskje du kan hjelpe min mann.. Han har så mye kviser. Både i ansiktet, brystet og på ryggen. Vært hos legen og fått fler ting, basiron er en av de.. Men ingen ting fungerer..
Gjest Ethereal Skrevet 27. august 2003 #3 Skrevet 27. august 2003 OK Hvorfor er det slik at jeg knapt får farge i ansiktet av selvbrunere? Det gjelder de aller fleste. Jeg har ikke spesielt lys hud, og blir ganske fort brun til vanlig. Jeg fikk anbefalt St. Tropez, men gidder ikke kaste penger ut av vinduet hvis heller ikke den funker.
Suzy Skrevet 27. august 2003 #5 Skrevet 27. august 2003 Ja jeg kaster meg på! Har kjøpt meg Dermalogica-skin kit for acneprone skin. Det fungerer veldig bra - har brukt det ei uke og det skjer noe her uten tvil. Jeg har hatt veldig fet t-sone og mye kviser i tinningen, på haka og i panna. Dette er i ferd med å bedre seg kjennes det ut som, men problemet er at i kinnene der huden min ikke er kvisete og fet føles det tørt og stramt. Kan jeg bruke en mer fuktgivende dagcreme uten å ødelegge effekten av anti-kvise produktene og kan du anbefale meg noen? Jeg har relativt sensitiv hud i tillegg til fet t-sone og kviser i tinning, panne, hake.. Suz
Gjest Junebug ii Skrevet 27. august 2003 #6 Skrevet 27. august 2003 Så hyggelig at du spurte Starie! Hadde faktisk tenkt å spørre deg om noe før jeg leste denne tråden, så dette passet bra! Mitt spørsmål er: Jeg har endelig vært hos hudpleier for å teste Dermalogicaproduktene. Hudpleieren sa jeg skulle bruke renseproduktet om morgenen, men om kvelden skulle jeg bruke Daily Microfoliant som renseprodukt. Men på Daily M. bruksanvisningen står det at man skal rense huden først. Er det nok å bare vaske ansiktet i vann før man bruker Daily M. eller bør man rense det med et renseprodukt først? Neste spørsmål er kanskje vanskeligere siden du ikke har sett huden min, men GENERELT sett - hvilken serie er best for sensitiv hud som kan få litt urenheter; Dermalogica eller Decleor? Tusen takk for hjelpen!
Gjest Liten Skrevet 27. august 2003 #7 Skrevet 27. august 2003 Har allerede sendt deg en pm jeg. Du er en knupp!
Gjest Jamila Skrevet 27. august 2003 #8 Skrevet 27. august 2003 Har sendt deg en PM jeg også,- starie du er en engel!
Gjest Embla s Skrevet 27. august 2003 #9 Skrevet 27. august 2003 Starie er både en knupp og en engel; søtere, hyggeligere og mer hjelpsom jente skal man lete lenge etter!!
Gjest Pjusk Skrevet 27. august 2003 #10 Skrevet 27. august 2003 Patetisk, Starie?? Nei, veldig søt!!!!
Gjest care Skrevet 27. august 2003 #11 Skrevet 27. august 2003 Hvilke øyenkrem anbefaler du? Jeg bruker decleor og er egentlig fornøyd med denne, men vil ha ekspertsynsing
Gjest Lady-M Skrevet 27. august 2003 #12 Skrevet 27. august 2003 Noen råd mot mørke ringer under øynene? Jeg har alltid hatt fra jeg var liten og det har ikke noe med lite søvn å gjøre. Har prøvd diverse kremer, den beste var vel øyekremen til Chanel, men kanskje du vet om noe som virkelig hjelper? Takker for svar....
Edie Skrevet 27. august 2003 #13 Skrevet 27. august 2003 Ja, det lurer jeg på også. Har alltid hatt mørke ringer under øynene, og har vel egentlig litt gitt opp å gjøre noe med det...
starie Skrevet 27. august 2003 Forfatter #14 Skrevet 27. august 2003 Da har jeg sendt av gårde 25 pm`er idag Deilig å ha noe å gjøre! Bare send flere om dere lurer på noe!
Gry Skrevet 27. august 2003 #15 Skrevet 27. august 2003 Det ville være veldig fint om innleggene kom på Kvinneguiden, og ikke i pm, da ville flere få ta del i gode råd.
punkyB Skrevet 27. august 2003 #16 Skrevet 27. august 2003 Det ville være veldig fint om innleggene kom på Kvinneguiden, og ikke i pm, da ville flere få ta del i gode råd. Enig !! Jeg merket bare geipen hang lenger og lenger ned på meg her da jeg leste at hun hadde sendt PM :evil: Det er jo sikkert mange spm. som vil gå igjen. Kjempefint å kunne få en fagpersons uttalelser før en evnt. kjøper noen av disse produktene da de er ganske dyre. Så pliiiiiiissssssssssss Starie !!!????
Gjest Embla s Skrevet 27. august 2003 #17 Skrevet 27. august 2003 Enig med Gry og Punky. Dette er rett og slett urettferdig, starie jeg vil også få vite alt dette!! Pliiiis'a!
natasha Skrevet 28. august 2003 #18 Skrevet 28. august 2003 Starie - du er jo en liten engel da! (Skynder meg å spørre om noe før du får jobb og mindre tid til å kjede deg ): Hvordan bruker man Daily Microfoliant fra Dermalogica? Kan du gi meg en "oppskrift" så blir jeg veeeldig glad - har nemlig ikke gått til innkjøp av den enda, men skal gjøre det snart. Lykke til med jobbsøkingen forresten!
Midnattsol Skrevet 28. august 2003 #19 Skrevet 28. august 2003 starie er kjempesnill. Nå skal jeg bestille Dermalogica-produkter. :D
Midnattsol Skrevet 28. august 2003 #20 Skrevet 28. august 2003 Finner ikke Daily Microfoliant på lookfantastic. Noen som gjør? Er det forskjell på DM og Skin Prep Scrub?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå