Gå til innhold

Hvor viktig er facebook

Anbefalte innlegg

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Heihei.

Jeg vurderer å skaffe meg facebook, delvis fordi jeg har mistet kontakten med mange gode venner og tenker at jeg kan gjenoppta kontakten med dem på fb, og delvis fordi det virker ganske gøy :)

Jeg lurer bare på hvor viktig facebook er når det gjelder både venneforholdene dine, dating og ellers når det gjelder det sosiale?

Kan man feks skaffe seg nye venner eller en date gjennom facebook?

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg har flere ganger vurdert å slette profilen min der, men har funnet ut at man ikke får med seg noen ting nesten hvis man ikke har det som konserter, og andre typer sosiale ting.pluss at det er veldig greit at det står når andre har bursdag.og det at man finner igjen folk man ikke har snakka med på lenge.har tatt opp kontakten med flere gamle venner gjennom facebook.

nå svarte jeg kanskje litt for fort her...jeg bruker ikke facebook som ett sted hvor jeg sjekker opp folk, har kun folk jeg kjenner på lista mi.

Endret av sebra
Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Kjempeviktig! Det er der det skjer, der du får vite nytt om vennene dine osv. Og om når dere skal gå ut på byen og sånn

Skrevet
Heihei.

Jeg vurderer å skaffe meg facebook, delvis fordi jeg har mistet kontakten med mange gode venner og tenker at jeg kan gjenoppta kontakten med dem på fb, og delvis fordi det virker ganske gøy :)

Jeg lurer bare på hvor viktig facebook er når det gjelder både venneforholdene dine, dating og ellers når det gjelder det sosiale?

Kan man feks skaffe seg nye venner eller en date gjennom facebook?

På forhånd takk for svar :)

Koselig å holde kontakt med gamle venner, og nyere. Synes det er lettere å skrive noen ord der enn å ringe f.eks. Før jeg fikk kjæreste flørtet jeg på forskjellige applikasjoner, så man kan lett komme i kontakt med nye folk (over hele verden) sånn. Et aber var jo at halvparten av disse gjerne var i forhold, men sånn er det jo på alle nettsjekkeplasser. Jeg la ikke til noen av disse som venner da, mest for gøy, men det blir hva man gjør det til.

Skrevet

"Om dere skal ut på byen å sånn...." Mobilen min fungerer fortsatt, så jeg har ennå ikke gått glipp av noe sånt, selv om jeg ikke har facebook.

Skrevet

Facebook er nevnt som en medvirkende årsak i 1 av 5 skilsmisser i USA ifølge en undersøkelse (som kanskje ikke er helt objektiv, men ...)

Så det er tydeligvis viktig for ganske mange.

Skrevet

Jeg synes facebook har på en måte blitt en viktig del. Fordi jeg holder kontakten med venner som bor andre steder i landet eller i verden. Du får som regel vite hva de driver med via facebook. Det er der jeg finner ut hvem som har fått barn og skal gifte seg. Også er det hyggelig å dele med andre hva man selv driver med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...