Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #1 Skrevet 23. desember 2009 Er det sant at Strawberrynet har solgt falske Mac produkter? Og fake produkter fra andre merker?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Har jeg aldri opplevd, handlet der i mange år.
Honesty Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Fake er de nok ikke, men de selger en del varer som har gått ut for evigheter siden. De kjøper nok opp partier og legger ut for salg.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 De selger ikke fake produkter selv om mange parfymeridamer febrilsk prøver å hevde det motsatte. Imidlertid kan de ha en del utgåtte produkter som det nevnes over her. Jeg har også opplevd å få produkter som helt klart har vært brukt/testet.
Jade Skrevet 24. desember 2009 #5 Skrevet 24. desember 2009 De kan da vel ikke selge utgåtte varer uten å opplyse om det?? Jeg kommer til å bli d%&$-sur hvis mascaraen som er på vei viser seg å være gammel. Gjelder dette andre kjente nettbutikker også?
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #6 Skrevet 24. desember 2009 Utgåtte produkter???? DETTE må de jo opplyse om??? Jeg kommer til å bli forbannet om jeg har gitt bort råtne julegaver i år, har handlet mye der, og fått ferdig innpakket som jeg bare ga bort!
Gjest UyenNhii Skrevet 24. desember 2009 #7 Skrevet 24. desember 2009 Jeg har motatt fake Mac pigmenter derfra. Og ja, jeg vet og er sikker på at det er fake.
Quirky Skrevet 24. desember 2009 #8 Skrevet 24. desember 2009 Jeg kommer aldri til å bestille fra Strawberrynet mer, har som andre opplevd å få varer som helt klart må ha kommet fra et restlager fra 1984.
L'anémone sylvie Skrevet 24. desember 2009 #9 Skrevet 24. desember 2009 Kanskje det er derfor Diorøyenskyggen jeg bestilte derfra bare drysser? Helt umulig å påføre pent :-( Men ser ny ut i innpakningen da...
Lykkelitenen Skrevet 24. desember 2009 #10 Skrevet 24. desember 2009 Kanskje det er derfor Diorøyenskyggen jeg bestilte derfra bare drysser? Helt umulig å påføre pent :-( Men ser ny ut i innpakningen da... Da kan det være fake, gammel, eller oppbevart feil. Om sminken har lagt i fors trek varme eller i direkte sollys kan den bli ødelagt og blandt annet reagere slik som du beskriver, selv om den ser fin ut...
L'anémone sylvie Skrevet 25. desember 2009 #12 Skrevet 25. desember 2009 Så dumt :-( Har nettopp bestilt enda en øyenskygge derfra, håper den er bedre. Er derimot veldig fornøyd med hudpleieprodukter derfra :-)
L'anémone sylvie Skrevet 25. desember 2009 #13 Skrevet 25. desember 2009 Vil også legge til at sminke ofte blir oppbevart feil i butikker også! Varmt lys over skapet/hyllene med sminke osv. Irriterende! På parfymerier er det ofte ganske varmt. Hva er egentlig den ideelle temperaturen å oppbevare sminke i? Merker STOR forbedring på neglelakkene mine når jeg oppbevarer de i kjøleskapet.
Lykkelitenen Skrevet 25. desember 2009 #14 Skrevet 25. desember 2009 Vil også legge til at sminke ofte blir oppbevart feil i butikker også! Varmt lys over skapet/hyllene med sminke osv. Irriterende! På parfymerier er det ofte ganske varmt. Hva er egentlig den ideelle temperaturen å oppbevare sminke i? Merker STOR forbedring på neglelakkene mine når jeg oppbevarer de i kjøleskapet. VELDIG sant, men feilen er ikke hos butikkene, men hos produsenten som står bak hyllene. Vi merker det godt hos L'oreal, testerne er helt ødelagte pga lyspærene som ligger rett under. Alle foundationprøver må ristes godt før bruk, ellers skiller de seg. Der er de fleste andre merkene bedre, siden ikke alle de har lamper og lys... Sminken mener jeg å ha hørt skal ligge på vanlig romtemperatur og gjerne litt under (altså 18 grader og gjerne litt under), men de fleste senterbutikker ligger jo godt over. Har også hørt folk som sier at SN opbevarer produktene på store varme lager, men om det stemmer er jo noe helt annet. Men jeg har hørt så mye om folk som får dårlige varer at jeg tør rett og slett ikke bestille der. Da holder jeg meg til nettbutikker der jeg vet hva jeg får
Gjest Gjest_Vana_* Skrevet 25. desember 2009 #15 Skrevet 25. desember 2009 Jeg kjøpte mascara derifra, som viste seg å være gått ut på dato. Sendte de mail og fikk ny vare i posten, som var ny. Betalte ingenting for å få tilsendt ny og måtte heller ikke sende tilbake den gamle. Sånn sett går det greit
Gjest Borghild Skrevet 25. desember 2009 #16 Skrevet 25. desember 2009 Har aldri opplevd å få noe gammelt eller fake derfra jeg. Enda så mange ganger jeg har bestilt.
Gjest Raptuza Skrevet 26. desember 2009 #17 Skrevet 26. desember 2009 Har heller ikkje fått nokon dårlege produkt frå Strawberrynet.
Quirky Skrevet 26. desember 2009 #18 Skrevet 26. desember 2009 Ikke rart det er billig da... Det er ikke særlig billig lenger heller.
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 26. desember 2009 #19 Skrevet 26. desember 2009 er produktene gått ut på dato??? har nettopp bestilt sminke derfra. nå ble jeg litt redd. men å lang tid tar det før varene kommer? jeg bestilte for 2 uker siden men har ikke fått det enda.
Snasen Skrevet 27. desember 2009 #20 Skrevet 27. desember 2009 Har aldri opplevd å få noe gammelt eller fake derfra jeg. Enda så mange ganger jeg har bestilt. Ikke jeg heller, men har fått et produkt som hadde forseglingen brutt, men da opplyste de om dette på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå