Gå til innhold

Går du ofte inn på private hjemmesider som ligger på nettet?  

1. 1. Går du ofte inn på private hjemmesider som ligger på nettet?

• Ja,ofte
      3
    • Ja,en gang i blandt for å få tips
      5
    • Noen ganger,hvis jeg søker noe spesiellt
      6
    • Nei, det er ikke noe jeg bryr meg om
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å lage min egen hjemmeside nå! Gjør det fordi jeg har lyst til å lære mer om dette og fordi jeg synes det er morsomt å "leke" meg litt!

Men så tok hjernen min fyr, og jeg tenkte "hmmm.." burde man ikke ha noe å "tilby" til de besøkende på en slik side? -ikke bare fortelle om seg selv og sine hobbyer og venner/familie?

Så nå lurer jeg da! Hva ser folk etter når de går inn på en slik side? Hva er det som gjør en slik side spennende?

Jeg har jo noen små ting på lager men likevel..

Håper noen kan gi meg et hint!

Videoannonse
Annonse
Gjest lekebøll
Skrevet

Hvis du har en hobby eller noe, kanskje noe spesielt du er interessert i - så kan du jo lage en info-side om dette.

Da blir det jo fort mer interessant for flere enn bare venner & kjente.

Skrevet

Innholdet på siden kommer etter hvert!! Jeg hadde heller ikke noe særlig på siden min da jeg starta! Nå har jeg skikkelig plassproblemer, så det er mye jeg ikke kan ha der. Nå har jeg hatt siden min i over to år! :) Litt av et jubileum egentlig!! Det er morro ennå!

Ingvild :wink:

Skrevet

Skal me sjå her - eg er av og til inne på private sider, men ikkje for å få tips. Om det då ikkje er sider som deler interesser og lærer bort - det er jo ein del av dei òg. Så litt for å få tips òg.

Elles, når det gjeld innhaldet: Eg kan finna på å lesa om den som har laga sidene, synest det kan vera hyggeleg. (Må innrømma, kanskje særleg om det er ei søt jente... ;-))

Hobbyar, interesser: Dette blir interessant når det blir skreve ein del om det og presentert resultat, både for å sjå og å læra. T.d. ved maling, teikning, brodering, foto osv - det er moro å sjå kva andre får til, og bli inspirert, og det er moro når den som lagar sidene skriv meir om hobbyen en berre presentere resultata; kanskje vise litt framgangsmåte, fortelje om diverse triks, prøver å lære bort ting. Enkelte har små historiar dei kan fortelja i samband med t.d eit bilete, og gjera besøket til ei ekstra oppleving.

Kort sagt, har du ei interesse (eller fleire) så er det alltid mykje du kan skriva om det (eller presentere på anna vis) - å skriva at du har interessa er berre starten. Det er alltid noko å skriva om innan ei interesse - og når det er nedskreve, så er det alltid noko meir. :-)

Og elles - interesse for kva tema ein kan skriva om?

Skrevet

min hjemmeside er et grusomt eksempel på hva man kan lage hvis man ikke har en dritt å skrive om......... :o

Skrevet

Innholdet kommer vel litt an på hvem du lager sidene for. Er det en side bare for familie og venner, da er det ok med info om deg og dine, bilder, fortellinger fra livene deres osv. Ønsker du å favne en litt videre målgruppe er det kjekt å inkludere noe annet også, feks dette med hobbyer og interesser.

Lykke til. Det er vanvittig morsomt å mekke hjemmesida.

*vinker til Crazee* :sminkedokke:

Skrevet

Jeg har en egen webside og har den mest for at jeg skal kunne vise frem hva jeg jobber med og hva jeg har gjort (en online portfolio - jobber som webdesigner). Henviser til denne i jobbsøknader og slikt også, og på visittkort. Så her er det ingen familiebilder og søte historier nei. Så slikt kan man også bruke websiden sin til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...