Gå til innhold

68000 kr i måneden for å blogge-om fjas og tull!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

en av de største bloggerne i Norge tjener 68 000 kr i måneden på å skrive om ettervekst, negler og kafebesøk, er det mulig!! :hakeslepp:

har ikke ord, er kjempesjokkert

Videoannonse
Annonse
Skrevet
en av de største bloggerne i Norge tjener 68 000 kr i måneden på å skrive om ettervekst, negler og kafebesøk, er det mulig!! :hakeslepp:

Ida Wullf gjør jo en kjempeblogg!!

Og selv om det virker som lettjente penger for oss andre, så er det jo flott at hun har kommet der hun er :)

Bare tenk på det presset og all utleveringen hun utsetter seg selv for... må jo få noe igjen for det!!

Leser bloggen hennes hver dag, og selv om jeg syner hun godt kunne være litt flinkere til å oppdatere, så finner du ingen annen blogger så skriver så godt og så sarkastisk som henne :)

Har mange ganger fått en gooood latter :ler:

Skrevet

Har boikotta kjærringa totalt.

Før var hun faktisk intressant.

Og hilste på meg når vi møttes.

Før var jeg stolt av at hun var fra byen min.

Nå blir jeg flau.

Skrevet

Bare tenk på det presset og all utleveringen hun utsetter seg selv for... må jo få noe igjen for det!!

ja stakkars

dette blir jo å snu saken helt på hodet, det er da ikke synd på henne og det er ingen som tvinger henne til å blogge og utlevere seg

vi lever i en syk, syk verden

Skrevet

ja stakkars

dette blir jo å snu saken helt på hodet, det er da ikke synd på henne og det er ingen som tvinger henne til å blogge og utlevere seg

vi lever i en syk, syk verden

Hihi :fnise: okei da, litt rart formuler kanskje...

poenget er bare at så lenge noen klarer noe som for oss andre virker for godt til å være sant, så er det vel bare å være glad på deres vegne :)

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

det er sykt at en som skriver om lipglosser tjener så mye, det er fullstendig idioti og kjempeleit og sier noe om samfunnet idag

blogger er ikke en ærefull eller meningsfull jobb som skal belønnes med 68000 kr i måneden

komplett meningsløst og demotiverende for alle som sliter og utfører meningsfulle jobber der ute

det er jo ikke "for godt til å være sant" dette her, det er jo nettopp "godt" dette her ikke er, etter min mening

Skrevet

I reklame ligger det mye penger, mange besøk på bloggen hennes = mye penger. Dette er bare et eksempel av dagens motbydelige samfunn. Tror nok kvinneguiden selv har litt omsetning av reklame.

Skrevet
en av de største bloggerne i Norge tjener 68 000 kr i måneden på å skrive om ettervekst, negler og kafebesøk, er det mulig!!

Ja, fordi det er mange som leser bloggen. Hvordan er det mulig? ;)

Gjest Mann på 44
Skrevet

Og det er mer naturlig å tjene milliarder på å sparke ball på en slette sammen med andre gutter?

For mange er nok lipgloss og mote mer interessant enn fotball.

Selv benker jeg meg på stadion når hjemmelaget spiller, men skjønner jo at ikke hele verden deler mine interesser.

Stå på jenter.

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

nei, det er ikke mer "naturlig" å tjene millioner på fotball, men at ting er som de er, er ikke i seg selv en grunn eller et argument til å la være å kritisere at det er slik.

Det er lov å bli sjokkert over slike ting og ønske en annen virkelighet. Jeg synes debatt og kritisk innstilling til blogger som er tuftet på reklame er på sin plass. Jeg synes det er helt horribelt å tjene sånne summer på en slik type blogg. Regner med at det er mest unge jenter på 14,15 år som leser dette og de er et lettvint mål for denne typen påvirkning. Jeg skal ikke si så mye om det jeg mener om kvaliteten,for da blir jeg nok sablet ned at de som mener jeg er misunnelig

Skrevet

Er du i mot at hun tjener så mye? Da bør du ungå bloggen hennes for hvis ikke så er du med på å hjelpe henne til å tjene enda mer.

Hun har sikker mange innom og tjener da mye på reklame (vil jeg tro).

Hadde ingen besøkt bloggen hennes så hadde hun ike tjent penger.

Slutt å vær så misunderlig. Start heller en blogg selv å tjen penger. Det er faktisk ikke så enkelt som det høres ut som.

Skrevet

Jøss, hvor har dere funnet opplysninger om hvor mye hun tjener på bloggen sin?

Gjest Distiller
Skrevet
Jøss, hvor har dere funnet opplysninger om hvor mye hun tjener på bloggen sin?

Hun har skrevet et innlegg på bloggen om det.

Jeg synes det er fint at hun tjener penger på bloggen sin, og jeg synes ikke det er en ufortjent måte å tjene penger på heller. Må si at jeg er glad på hennes vegne.

Gjest CookieMonster
Skrevet

Janteloven herjer her inne skjønner jeg. Når hun tjener så mye så er jo det kjempebra for henne, selvfølgelig blir jeg misunnelig når jeg lever på studielån, men jeg synes ikke det er feil for det. Hadde jeg vært i hennes situasjon så hadde jeg hvertfall ikke takket nei til pengene, det er nå sikkert :jepp: Nei til janteloven!!!!!!!!!!!!

Skrevet
Janteloven herjer her inne skjønner jeg. Når hun tjener så mye så er jo det kjempebra for henne, selvfølgelig blir jeg misunnelig når jeg lever på studielån, men jeg synes ikke det er feil for det. Hadde jeg vært i hennes situasjon så hadde jeg hvertfall ikke takket nei til pengene, det er nå sikkert :jepp: Nei til janteloven!!!!!!!!!!!!

Amen sister!

Skrevet

det er ikke jantelov å stille seg undrende og kritisk til dette. Det er ikke jantelov å synes at verden er et rart sted når man blir millionær av aktiviteten blogging. Å stille seg undrende må være lov uten beskyldninger om misunnelse,det er en måte å kneble en diskusjon på som er for lettvint synes jeg

Gjest CookieMonster
Skrevet
det er ikke jantelov å stille seg undrende og kritisk til dette. Det er ikke jantelov å synes at verden er et rart sted når man blir millionær av aktiviteten blogging. Å stille seg undrende må være lov uten beskyldninger om misunnelse,det er en måte å kneble en diskusjon på som er for lettvint synes jeg

Jenta tjener penger på annonser som er der nettopp fordi vi til stadighet er inne på bloggen hennes. Hadde alle sluttet, så hadde pengene tatt slutt. Det er jo det samme med f.eks tv-reklame. At verden er et merkelig sted, det kan godt være, men det er vi som har skapt den slik den er i dag. Vi har oss selv å takke. Alle sammen, på hver sin måte, er med på å forme normene og verdiene i samfunnet, inkludert deg gjest. Hun har jo ikke tjent de pengene fra dag 1 hun opprettet bloggen heller. I mine øyne, så tror jeg innerst inne at folk er misunnelige og det er jeg selv, men tror ikke mange med hånda på hjertet kan si at de ikke ville gjort det samme om de var i hennes situasjon.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Øh... hvem snakker vi om? :klø:

Og alt kan tjenes penger på, Se&Hør f.eks. Ingen kan henge folk for å tjene penger lovlig der det er et marked. Men dette sier bare hvor kvalmende det norske samfunnet er...

Gjest CookieMonster
Skrevet (endret)
Øh... hvem snakker vi om? :klø:

Og alt kan tjenes penger på, Se&Hør f.eks. Ingen kan henge folk for å tjene penger lovlig der det er et marked. Men dette sier bare hvor kvalmende det norske samfunnet er...

Er ikke bare det norske samfunnet som er slik. Hos søta bror er dette med blogging enda større og kenza(en av de største bloggene) tjener godt over 100000 kr i måneden.

Btw, det er Ida Wulff sin blogg det er snakk om her:)

Endret av CookieMonster
Gjest brutal_mann
Skrevet

Aldri hørt om noen av disse bloggerne...

På den andre siden så leser jeg jo bare faglig interessante blogger, og ikke markedsføringsblogger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...