vidvandre Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Har du noengang fått hjelp av å lese og delta i trådene her, der du kan si at det virkelig var dette som gjorde susen? Jeg har lært mye om kvinner av å lese her, og om menn også, men har ikke vært i et forhold på en stund, så direkte praktisk anvendelse kan jeg ikke si det har vært. Men andre har jo problemer i forholdet, så hva mener du?
Kosemose Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Har selvfølgelig aldri fått noe fasit eller input som jeg har fulgt slavisk, men likevel har jeg helt klart lært noe på en måte. Det er spennende å høre om andres erfaringer og synspunkter, og det er vel ting som filtreres også blir noe med mens andre ting går i den mentale søplekassa
vidvandre Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 Har selvfølgelig aldri fått noe fasit eller input som jeg har fulgt slavisk, men likevel har jeg helt klart lært noe på en måte. Det er spennende å høre om andres erfaringer og synspunkter, og det er vel ting som filtreres også blir noe med mens andre ting går i den mentale søplekassa Ja, det er helt klart endel som går i kategorien 'not very helpful' også. Det er kanskje heller ikke så mye fasit man spør etter innen samlivsemnet, men heller summen av flere meninger samt støtte i en tung tid.
Sissan Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har lært at folk kan mene noe helt annet enn meg, og likevel ha rett. At det alltid er flere sider av en sak. At mange sliter med det samme som meg, og at man aldri er alene om en problemstilling. Og at folk gjør utrolig mye rart i samlivene sine...
Kosemose Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Det er kanskje heller ikke så mye fasit man spør etter innen samlivsemnet, men heller summen av flere meninger samt støtte i en tung tid. Ikkesant! Ofte kan det være god hjelp å lese at andre har opplevd det samme som en selv. Og jeg har helt klart fått utvidet perspektivene mine her
vidvandre Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2009 Ikkesant! Ofte kan det være god hjelp å lese at andre har opplevd det samme som en selv. Og jeg har helt klart fått utvidet perspektivene mine her Ja, det er mye interessant og endel som gjentas. Best når det er et tema som engasjerer folk.
Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Jeg ante ikke at så mange hadde såpass mange (tilfeldige) sexpartnere før jeg kom hit!
Gjest Gjest_David_* Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Skriver anonymt nå. Har jeg lært noe? Vel, tror ikke svarene her er gjennomsnittet av norske kvinner. Spesielt ikke for meg som er 50++. Det mest nyttige for meg har vel vært å få skrive ned tanker og tunge ting jeg reflekterer over i det daglige. Og få argumentere (særlig i stillhet). Vet ikke om jeg blir å fortsette på nyåret. På en måte føler jeg at jeg blir helt forskrudd i hodet av alle lettvinte løsninger på det vanskeligste spørsmålet i livet - kjærlighet og samhold. Sikkert min feil, og jeg kan ikke se bort fra at jeg blir å føle behov for å krive meg bort fra mentale problemer i fremtiden heller. God jul til dere alle.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har lært at uansett hvor ærlige, seriøse og sannsynligvis virkelighetsbaserte problemer en bruker/gjest ønsker å dele, og muligens debattere på normalt nivå, så kastes personen øyeblikkelig inn til ulvene. Skjellsord hagler og den store juryen samles nok en gang til utredning. En omfattende psykologisk diagnose blir fastsatt og fremlagt iløpet av 15 minutter. Effektivt ja, heldig for brukeren og dens fortsatt ubesvarte spørsmål nei. Ikke nok med det, for de som ikke når frem med sleggeslagene, de kaster seg øyeblikkelig inn i rollen som rettskrivingspolitiets øverste fagutvalg og langer ut om kommafeil, manglende oppfattning av dobble konsonanter og alt det som måtte dukke opp underveis. Så joda, jeg har lært at på KG forum kan man faktisk få stilt opptil flere personlige diagnoser innen psykriatri, verdighet til å fortjene sin partner og sine barn. +++ Alt på under en time
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #10 Skrevet 23. desember 2009 Er vel ingen som har tvunget deg inn her på forumet. Bare gå, vi blir ikke å savne deg.Du skriver anonymt og da svarer jeg anonymt.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #11 Skrevet 23. desember 2009 Hjelp, jeg, her? nei er du gal?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #12 Skrevet 23. desember 2009 Hjelp, jeg, her? nei er du gal? Tøff i kjeften og snar å springe,håper jeg.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #13 Skrevet 23. desember 2009 Tøff i kjeften og snar å springe,håper jeg. Sa den anonyme som ikke tør stå for sine meninger...
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #14 Skrevet 23. desember 2009 Og Brutal Mann har sikkert aldri skevet anonymt .......
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #15 Skrevet 23. desember 2009 Og Brutal Mann har sikkert aldri skevet anonymt ....... Ikke mer enn bak mitt faste nick. Det setter jeg min ære og stolthet i.
Gjest Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #16 Skrevet 23. desember 2009 Kanskje vaske munnen/penna med såpe nå. Og den forferdelige musikken nederst i nikket ditt...
Gjest Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #17 Skrevet 23. desember 2009 Kanskje vaske munnen/penna med såpe nå. Og den forferdelige musikken nederst i nikket ditt...
Purple Basil Skrevet 23. desember 2009 #18 Skrevet 23. desember 2009 Ja, har nok lært en del;) Men aller mest har jeg fått en del gode latterkramper. Utrolig mye rart folk finner på
MissStiles Skrevet 23. desember 2009 #19 Skrevet 23. desember 2009 Jeg har lært at folk kan mene noe helt annet enn meg, og likevel ha rett. At det alltid er flere sider av en sak. At mange sliter med det samme som meg, og at man aldri er alene om en problemstilling. Og at folk gjør utrolig mye rart i samlivene sine... Helt enig! Det hjelper ofte å bare få noen andre meninger. Men til slutt så velger man jo selv hva man gjør med et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå