Gå til innhold

HÅR PÅ RYGGEN...mye!

Anbefalte innlegg

Gjest luremegpå
Skrevet (endret)

Hei

Jeg har en kjæreste, som har masse hår på ryggen. Jeg føler det bare blir mer og mer, og han synes det er ubehagelig selv. Men hva gjør man da? Voksing er ikke aktuelt, det blir for mye smerte for ofte, og han vil bare ikke det..

Kom veldig gjerne med innspill, for jeg som kjæreste så vil jeg jo gjerne hjelpe.

Endret av luremegpå
Videoannonse
Annonse
Gjest NewMonkey
Skrevet

En kompis av meg tok laserbehandlig...det gjør visst litt vondt der og da, men det fjerner hårene permanent :)

Gjest luremegpå
Skrevet
En kompis av meg tok laserbehandlig...det gjør visst litt vondt der og da, men det fjerner hårene permanent :)

Ja,men går alt vekk da..? Kor mange behandlinger, og kor mye koster der?

Takk for svar;)

Skrevet

Synes han at det er ubehagelig fordi du ikke liker det? Hvis det er eneste grunnen bør han jo la det være som det er.

Gjest luremegpå
Skrevet
Synes han at det er ubehagelig fordi du ikke liker det? Hvis det er eneste grunnen bør han jo la det være som det er.

Hehe, eg har self aldri sagt at eg isje liker det. Men han sa en dag at han ikke synes det er noe, og jeg kan jo forstå det.

Det blir mer og mer..

Skrevet

laser gjør drit vondt.og er kjempe dyrt, dessuten må det flere behandliger til og du har ingen garanti på at det er borte for alltid.mange må ta vedlikeholds behandlinger ca en gang i året mener jeg det er.

så hvis han ikke vil vokse pga smerte burde han holde seg langt unna laser.

Skrevet

Laser for fjerning er ingen garanti hvertfall.....svindyrt.

Voksing er tingen. Gjør det selv av og til. Første gangen kan det gjøre litt vondt...men kjenner ikke så mye smerte på ryggen som på for eks overkroppen! Så det klarer han fint....om han er Mann da :) Etterhvert bør han gjøre det 1 gang pr mnd.....da går det som en lek. Hårveksten går noe ned også....

Skrevet

for vondt?

alvorlig talt.....

vi kvinner gjør da alt mulig med både ben og bikinilinje(aaaau) - og ingen synes det er spesielt behagelig.

som det er sagt, de første par gangene er vondt - og så kjenner du det mye mindre etterhvert.

han får lide for skjønnheten som vi andre gjør hele tiden :gjeiper:

Gjest Gjest_mann44_*
Skrevet
Hei

Jeg har en kjæreste, som har masse hår på ryggen. Jeg føler det bare blir mer og mer, og han synes det er ubehagelig selv. Men hva gjør man da? Voksing er ikke aktuelt, det blir for mye smerte for ofte, og han vil bare ikke det..

Kom veldig gjerne med innspill, for jeg som kjæreste så vil jeg jo gjerne hjelpe.

Du kjøper en klippemaskin til ham. En som du kan vri hode 180 grader ppå. Da klarer han brasene selv, og kan barbere ryggen en gang i måneden. Det blir jo litt taggete når du tar på, men det viser iallefall ikke så tydelig.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

lokk med noe .. og voks det!

har vokset hele kroppen, det var mye styr med å nå på ryggen selv, det er ikke i nærheten av så vondt det har blitt framstilt av kvinner oppgjennom tidene. meget behagelig etterpå.

Gjest luremegpå
Skrevet
lokk med noe .. og voks det!

har vokset hele kroppen, det var mye styr med å nå på ryggen selv, det er ikke i nærheten av så vondt det har blitt framstilt av kvinner oppgjennom tidene. meget behagelig etterpå.

Ja, han er med på tanken, men hvilken voks vil du anbefale;)??

Skrevet
Ja, han er med på tanken, men hvilken voks vil du anbefale;)??

Gå til en hudpleiesalong, styr unna disse stripsene du kan kjøpe i butikken...:)!

Funker supert hos de som kan det, varm og god voks....gjort på et blunk. Gjør kun litt vondt første gangen.

Skrevet

Tsh, for vondt.. Smell en epilator i fanget på han og be han om å bruke den så ofte som nødvendig.

Det gjorde jeg med samboeren min for 1 år siden, og nå har han ikke et eneste uønsket hår på kroppen;)

Hvofor skal vi gå igjennom smertene også skal de slippe?

Uansett så gjør det bare vondt de 2-3 første gangene.

Gjest luremegpå
Skrevet
Tsh, for vondt.. Smell en epilator i fanget på han og be han om å bruke den så ofte som nødvendig.

Det gjorde jeg med samboeren min for 1 år siden, og nå har han ikke et eneste uønsket hår på kroppen;)

Hvofor skal vi gå igjennom smertene også skal de slippe?

Uansett så gjør det bare vondt de 2-3 første gangene.

Ja, men vi får vel gå til innkjøp av en :) Stakkars, må være lite kjekt å ha så mye hår...

Men ja, hvilken anbefaler du da?

Gjest Bianca26
Skrevet

Takk for svar;)

Det er maaaange behandlinger og det er dyrt. Typen min har prøvd det, men så fant han ut prisen og ville ikke ta flere behandlinger

Skrevet

Takk for svar;)

Jeg betalte 1300,- pr behandling og prøvde 6 ganger uten resultat, og da fikk jeg vite jeg hadde for lyse hår... jaja det var de pengene :(

Skrevet

Gjør det noe å ha hår på ryggen da? Det er mange menn som har det. Hvis du viser at du elsker han som han er tror jeg ikke han bryr seg om det selv heller. Tenk så mye stress og bortkastede penger det blir hvis han til enhver tid skal ha helt hårfri rygg.

Skrevet

Varm voks fra Weet funker. Gi ham ei øl mens du holder på.

Gjest luremegpå
Skrevet (endret)
Gjør det noe å ha hår på ryggen da? Det er mange menn som har det. Hvis du viser at du elsker han som han er tror jeg ikke han bryr seg om det selv heller. Tenk så mye stress og bortkastede penger det blir hvis han til enhver tid skal ha helt hårfri rygg.

Tro meg, det e mest han så vil ha det vekk, men jeg er enig, hadde ikke følt meg vel hvis jeg hadde hatt så mye hår.

Endret av luremegpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...