Gjest Huffsa Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har lest at mange her setter opp håret e.l når de skal dusje uten å vaske håret. Jeg dusjer ca hver dag, og vasker håret annenhver dag. Og når jeg ikke vasker håret, så gjør jeg det også vått uansett. Det er vannskelig for meg å ikke få vann i håret når jeg dusjer siden jeg ikke kan stille på dusj-hodet, og jeg syntes også det er "ubehagelig" siden jeg ELSKER å stå leeenge med hele hodet under dusjstrålen. Syntes det er så utrolig deilig å dusje! Men gjør det noen form for "skade" på håret mitt at det blir vått hver gang jeg dusjer uten at jeg vasker det? Jeg mister mye hår, men kan det ha noe med at jeg dusjer det hver dag? Har begynt å ta B-vitamin piller, og det hjelper litt..
Gjest megvel Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har aldri hørt noe om at det kan være farlig. Grunnen til at jeg setter opp håret er at det blir skikkelig fett om jeg væter det uten å vaske det. Helt grusomt faktisk. Mister også mye hår, så om b-vitaminene funker for deg så må du gjerne si fra så begynner jeg også!
Gjest Huffsa Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har aldri hørt noe om at det kan være farlig. Grunnen til at jeg setter opp håret er at det blir skikkelig fett om jeg væter det uten å vaske det. Helt grusomt faktisk. Mister også mye hår, så om b-vitaminene funker for deg så må du gjerne si fra så begynner jeg også! Har gått på de i en mnds tid, og de funker litt. Men jeg er ikke så flink til å ta de hver dag, og har jo ikke gått på de så lenge.. Og håret mitt blir overhode ikke fett om jeg ikke vasker det det blir nesten finere enn om jeg vasker det
Frua Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Det sliter på håret å greie det i våt tilstand iallefall. Spiller jo ingen rolle om man har brukt shampo eller ei da.
Furstina Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 att jag inte blöter håret varje gång jag duschar har att göra med att jag - inte vill gå och lägga mig med blött hår eller - inte vill gå ut med blött hår i vintern. Och ja, det sliter på håret, om jag blöter håret tvättar jag det hellre för att ge det en balsamkur som bheövs för att inte slita sönder det slitna långa håret
Gjest Gjest_Birgitte_* Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Jeg dusjer og gjør håret vått hver morgen, men vasker det med sjampo/balsam hver to ganger i uken. Har krøller som må 'revitaliseres' med vann, dessuten føler jeg meg mye renere når jeg får dyppet hodet under vann, selv om håret ikke vaskes.
Gjest mymlen Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 skader ikke håret ditt på noen måte, det er bare vann hvis håret ditt blir veldig fett kan du jo prøve en stram badehette (beskytter bedre enn de løse) så slipper du å få på håret mens du vasker annsiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå