Gå til innhold

Et lite oppgulp bare

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som ny bussbruker, pga store store mengder hvit deilig snø, gjorde jeg meg et par refleksjoner der jeg satt. Alle som bor i stavanger regionen vet at i de siste dagene er bussene svært forsinket og det er generelt kaos på veiene.

Så sitter jeg der da i bussen og observerer påstigende passasjerer. Og samtlige, sikkert 2 av 3 har hverken penger eller kort klar i det de går inn i bussen. De kom inn, ristet av seg snøen, begynte å lete etter/finne frem penger eller kort. Dette tar jo selvfølgelig litt tid, og når såpass mange gjør det samme, blir det ytterliger forsinkelser.

Syns det var litt rart jeg, at det generelle ikke er at man holder betalingen klar sånn at påstigningen går fort og greit:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt synes jeg er merkelig også. Det samme gjelder hvis man f. eks. står i kø og skal kjøpe noe bak en disk, som i en kiosk. Da kan folk bruke hele tiden de står i kø på å finne ut hva de skal ha. Likevel begynner folk først å tenke og lure på hva de skal ha når det blir deres tur. Litt bortkastet tid synes nå jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...