Gjest Mzfire Skrevet 26. august 2003 #1 Skrevet 26. august 2003 Jeg har så lenge jeg kan huske fra jeg hørte om astrologi vært intresert i det. Jeg rynker på nesen av kristne som kaller det djevelens verk. Jeg syns det er så langt fra ondskapsfullt og djelvesk som det går an å bli. Var ikke det jeg egentlig skulle si. Jeg har vært innom et forum et alternativt sådan. Jeg vil bare anbefale dere et sånt forum om dere vil lære mer. Jeg lærer masse der. Er det mange her som har kunnskap om astrologi?
Gjest lekebøll Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Jeg har ikke mye kunnskap, men absolutt interesse. Er det Gaiaforum du mener?
Silfen Skrevet 26. august 2003 #3 Skrevet 26. august 2003 Har dere ikke lest den vitenskapelige undersøkelsen som avslører astrologi som BULLSHIT?
Gjest lekebøll Skrevet 26. august 2003 #4 Skrevet 26. august 2003 Jeg har lest den vitenskapelige artikkelen ja, Stjernefisken.
Gjest lekebøll Skrevet 26. august 2003 #6 Skrevet 26. august 2003 Det er ikke noe nytt at "realistene" prøver å avdekke astrologien som bull. Honnør for å faktisk ha gjort så godt de kan denne gangen, men jeg er fortsatt ikke enig. De som tror på astrologi som magi & spådom, må nok se seg lurt. Det tror ikke jeg. Jeg ser på astrologien som en indikator, og et kart for hver og en av oss. Å plukke det fra hverandre slik det gjøres her, det er det ikke til for. Jeg er fullstendig klar over at dette, for deg, bare beviser at vi tar feil, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Jeg vet at astrologien stemmer, av erfaring. Jeg var selv skeptisk tidligere. Om realistene har lyst til å hånle av meg av den grunn, det må de gjerne få lov til. Ikke alt kan regnes ut med matematikk.
Gjest Mzfire Skrevet 28. august 2003 #7 Skrevet 28. august 2003 Ja det var det forumet jeg mente. Jeg driter i hva realister mener. Jeg vet best hva jeg skal tro på og ikke. De som velger å ikke tro på astrologi får gjøre det. Men de har ingen rett til å si at astrologi er bull. Selv om de ser på det som bull, så betyr ikke det at det er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå