Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tipper de fleste vet hva spørsmålet går ut på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag, trener jeg blir det som regel to ganger om dagen. Det hender jeg dropper dusjen en lat søndag om jeg bare skal være hjemme og daffe, men skal jeg ut av huset må jeg i dusjen først.

Skrevet (endret)

Ca hver dag, noen ganger går det 2 eller 3 dager mellom hver gang, og noen ganger dusjer jeg to ganger om dagen. Men nesten alltid hver dag.

Endret av Huffsa
Skrevet

Så sjeldan som mogleg, men som oftast blir det kvar eller annankvar dag likevel. Håret mitt bør vaskast annankvar dag, men om eg ikkje har trent brukar eg å berre vaske meg i staden og så bruke tørrsjampo til eg trener neste gong. Både håret og huda mi blir frykteleg tørr om eg dusjar ofte, så eg prøver å unngå det om eg ikkje trener og blir sveitt.

Skrevet
Så sjeldan som mogleg, men som oftast blir det kvar eller annankvar dag likevel. Håret mitt bør vaskast annankvar dag, men om eg ikkje har trent brukar eg å berre vaske meg i staden og så bruke tørrsjampo til eg trener neste gong. Både håret og huda mi blir frykteleg tørr om eg dusjar ofte, så eg prøver å unngå det om eg ikkje trener og blir sveitt.

Litt off-topic, men har du prøvd dusj-oljer? De tørker ikke ut huden så mye som vanlige dusj-produkter.

Skrevet
Litt off-topic, men har du prøvd dusj-oljer? De tørker ikke ut huden så mye som vanlige dusj-produkter.

Tried and tested, men takk for tipset likevel!

Skrevet

Dusjer hver dag. En sjelden gang kan det gå det to dager mellom en dusj.

Skrevet

Hver dag. :sminkedokke: (Første post noensinne på dette forumet)

Skrevet
Hver dag bader jeg. Etterfulgt med dusj

klar over at dette ikke er sunt? pluss at det er dårlig for miljøet å bruke så mye vann?

Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet

Hver morgen, og av og til om kvelden hvis jeg har vært i stallen/trent.

Skrevet

Jeg dysjer hver dag. Jeg synst selv det er en dårlig vane jeg har laget meg, ønsker å dysje mindre.

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg får vel stå fram som en skitten slask og si at jeg dusjer annenhver - hver tredje dag. Og håret vaskes langt mer sjeldent (dreads)..

Skrevet

Dusjer hver dag, en sjelden gang annenhver dag. Prøver å ta så korte dusjer som mulig, jeg bare må ha sjokkspyling i ansiktet for å våkne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...