Sarah_83 Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Litt usikker på om dette blir i riktig kategogi, men prøver. Vi er ikke prøvere, men ufrivillig barnløs er jeg på en måte. OK, dette er greia..... Jeg har så veldig veldig lyst på baby nå. Jeg har egentlig vært klar i et par år, men nå vil jeg virkelig komme i gang. Mannen min blir liksom aldri klar. Han har sagt at han vil ha barn , men kommer aldri til å bli helt klar så vi må bare hoppe i det, en gang. Men jeg har veldig lyst til å hoppe i det nå. Men når jeg sier det til han, så kommer han alldtid med en grunn for å vente litt til. Hvor lenge skal jeg vente liksom? Og hva gjør man det en mann som aldri blir klar? Jeg nærmer meg 27 år og føler at klokka tikker for harde livet, vartfall hvis man skal ha 3-4 barn. Råd? Tips? eller kommentar?...
Brud84 Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Sånn var min mann også. Han skulle nok ha barn en gang,men ble aldri klar. Til slutt innrømmet han at han nok aldri kom til å føle seg klar heller... Så når jeg hadde vente lenge nok, og vi hadde fast jobb og stor nok leilighet, sa jeg klart i fra at nå slutter jeg på prevensjon. Enten får du ordne det (kondom han ikke liker) eller så får vi se hva som skjer! Kondom var han ikke videre interesert i, og nå er jeg 16 uker på vei. Han var ikke helt happy i starten, men nå begynner han å venneseg til tanken, og er super stolt når han skal fortelle noen at han skal bli pappa til sommen. Han har 9 mnd på seg til å bli klar, når du blir gravid, og det er lettere å bli klar, når det hele er ett faktum! Dessuten hvem er egentlig 100% klare for å bli foreldre førstegang?? ingen hvet helt hva som venter...
Sarah_83 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2009 Bra svar. Takk for det Er sikkelig verpesyk tenker på det hver eneste dag, og ser barn og gravide rundt omkring hver dag, hele tiden, så det er tydelig på min radar. Men skulle ønske mannen min kunne bli like engasjert, han er jo snart 30 så det er vel på tide???
jente_83__ Skrevet 25. desember 2009 #4 Skrevet 25. desember 2009 Bra svar. Takk for det Er sikkelig verpesyk tenker på det hver eneste dag, og ser barn og gravide rundt omkring hver dag, hele tiden, så det er tydelig på min radar. Men skulle ønske mannen min kunne bli like engasjert, han er jo snart 30 så det er vel på tide??? sjönner deg veldig godt.... er paa en maate i samme situasjon han fant alltid en grunn til aa strekke det lenger til.. og kjenner det og paa kroppen at man begynner aa bli gammel... ser andre som sliter i 8 aar da föler jeg at verden faller sammen for meg
Sarah_83 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2009 sjönner deg veldig godt.... er paa en maate i samme situasjon han fant alltid en grunn til aa strekke det lenger til.. og kjenner det og paa kroppen at man begynner aa bli gammel... ser andre som sliter i 8 aar da föler jeg at verden faller sammen for meg Huff ja.... Hvorfor skal disse kara være så tilbakeholden på dette. Skulle ønske han kunne føle det jeg føler for dette. Satt å lese en artikkel i går om at man er mest fruktbar i alderen 20-24 og at den tiden man er mest moden for barn er fra 25-27 år, og etter 30 så er det så mye galt som kan skje osv... Føler at klokka tikker her.... phuu....
jente_83__ Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Huff ja.... Hvorfor skal disse kara være så tilbakeholden på dette. Skulle ønske han kunne føle det jeg føler for dette. Satt å lese en artikkel i går om at man er mest fruktbar i alderen 20-24 og at den tiden man er mest moden for barn er fra 25-27 år, og etter 30 så er det så mye galt som kan skje osv... Føler at klokka tikker her.... phuu.... ja det er det som tikker hos meg og.... samt komplikasjoner under fötselen samt mindre aktiv dess eldre man blir. yngre er mer aktiv enn dei eldre.... iallefall i mine tanker aa sinn.... samt missdannelser eller form for skader eller död tenker jeg ogsaa paa.... ja vi har litt aa stri med vi jenter°
Fluffe Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 du må snakke med han bedre. man må være to for å få ett barn og man bør være to som også er enige og klare om å få dette barnet. mase på en mann hjelper sikkert ikke vil jeg tro. man kan ikke tvinge noen til å få barn hvis de ikke er klar for det
Sarah_83 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2009 Vi har snakket om det mage ganger og denne julen skulle i egentlig begynne å prøve. Det ble vi enige om i sommer, men nå sier han at han ikke er klar igjen. Jeg maser ikke på han, men vi har pratet om dette. Nå han jeg nesten gitt opp og begynner nesten å tenke hva jeg skal gjøre for noe istedet for å vente på han som aldri blir klar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå