Scorpina Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Tjaaaaa...no frieri a la snuppa i serien "Ungkaren" fikk var det IKKE nei Vi har snakka om bryllup og slikt en stund....og på her forleden kveld, etter at vi hadde spist god middag, drukket litt vin, så skjøv min kjære stuebordet litt til side, gikk ned på kne ...og spurte "vil du gifte dæ me mæ??" suuuuuuuukk!! :D Og JA fikk han hehe Scorpina
nessi Skrevet 27. august 2003 #3 Skrevet 27. august 2003 Vi hadde et par gjester hjemme og satt og tok et par drinker og koste oss. Så kom vi inn på et tema som er litt betant for oss, og vi begynte å småkrangle litt. Vi gikk opp for ikke å krangle foran gjestene, og midt i krangelen går han plutselig ned på kne og spør gråtkvalt om jeg vil gifte meg med han. Jeg ble selvfølgelig helt satt ut og krangelen ble glemt. :D Han gikk ned på kne igjen og fridde på nytt (han ville fri i edrutilstand også) når vi satte på ringene en månedstid senere. Jeg hadde ingen anelse om at han planla å fri, men ble jo selvfølgelig kjempeglad da han gjorde det.
Gjest Tex Skrevet 27. august 2003 #4 Skrevet 27. august 2003 Kjæresten min gikk ned på kne og fridde hjemme i stua hos mine foreldre på selveste julaften. Han hadde spurt mamma og pappa om lov først, og de hadde visst om det en god stund... Det kom som en kjempeoverraskelse på meg, selvom jeg alltid har visst at han skulle fri julaften. Det var vi nemlig enige om, for han vil gifte seg på sommeren og jeg vil ha halvannet år å planlegge på. (Etter gammelt skal en forlovelse vare minimum ett år) Men denne julaften var jeg overbevist om at det ikke ble noe, for han ventet helt til jeg hadde skiftet ut av penklærne og tatt på pysj og leeenge etter at alle gavene var delt ut!! *luringen* Han fikk selvsagt ja, og mamma, pappa, søsteren min og begge ungene jublet i kor med oss! Så gikk det bare halvannen time før vi hadde dato, og jeg ringte forloveren min og spurte rett etter det. Nå er det bare ni mnd igjen..... *Tex gleder seg*
cappocino Skrevet 27. august 2003 #5 Skrevet 27. august 2003 Her kan du lese om mitt frieri http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=41273
Gjest Madley Skrevet 27. august 2003 #6 Skrevet 27. august 2003 Jeg: Skal vi ikke gifte oss da? Kjæresten: jooo, det kan vi vel. Jeg: ok, kult. Når da? til neste år? Kjæresten: greit for meg... Dødsromantisk med andre ord....
Montezuma Skrevet 27. august 2003 #7 Skrevet 27. august 2003 Jeg ble overrasket med flytur, hotell, champagne, ned på kne, jordbær , badekar, svømmebasseng, middag og Midnattsopera!
Drew Skrevet 28. august 2003 #8 Skrevet 28. august 2003 Jeg hadde ingen anelse om at gutten min hadde planer om å fri! Så, på ferie i USA fridde han i solnedgangen, på en strand på vestkysten. Han gikk ikke på kne, men hadde kjøpt ring på forhånd. Solnedgangen fikk vi ikke sett for det var tett tåke på stranda. Det gjorde det om mulig enda mer spesiellt. Det eneste vi kunne se var hverandre!
Gjest MrsL Skrevet 29. august 2003 #9 Skrevet 29. august 2003 Min forlovelsesring lå i siste luke i adventskalenderen i fjor Jeg fikk et kort i kalenderen med beskjed om å gjøre meg klar for julaften. Gikk på badet, i dusjen, sminket og ordnet meg. Kom ut i stua og satte meg i sofaen. Min kjære skjøv bordet unna og gikk ned på kne og fortalte hvor fint han hadde det sammen med meg og lurte om jeg ville gifte meg med ham Jeg sa JA!!! Så 6 måneder etter at vi traff hverandre forlovet vi oss. 3 måneder etter at vi traff hverandre kjøpte vi hus og nesten på dagen 2 år etter at vi traff hverandre står bryllupet vårt
Maxine Grey Skrevet 30. august 2003 #10 Skrevet 30. august 2003 Min mann fridde aldri. Det hører til historien at vi hadde truffet hverandre en gang, han besøkte en gammel venn som også var min hybelvertinne. Jeg ble invitert inn i stuen fordi det var "synd på meg" som satt alene på hybelen en lørdags-kveld. Vi sang og spilte gitar. Tre dager senere ringte han og sa: "Jeg skal gifte meg med deg, lille venn!" Jeg svarte: "Jeg er ikke din lille venn!" Han fikk rett. Nå har vi vært gift i 29 år, 11 måneder og 23 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå