Wonders Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Du trenger ikke ha iPod for å lytte til iTunes. Jeg hører på julemusikk, nå instrumental på radioen via iTunes. Fra hele verden. Er så lei min egen julemusikk at jeg spyyyyr. last ned gratis her Sånn finner du julemusikk; Når du har lastet ned, ser du på venstre siden nedover står det Musikk Filmer TV-programmer Podcaster Radio Klikk på radio, så på Religious. Nå hører jeg på Christmas 24/7 Jazz From classic to Contemporary, It's Jazz! :rødme:
Wonders Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. desember 2009 (endret) om den blir for mye kan du velge den ovenfor Christmas 24/7 Celebrate the music of the holiday season, 24.... Noen som vet om flere gratis sider med julemusikk, nonstop uten reklame??? Endret 23. desember 2009 av Wonders
Gjest homebrewprod Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Du finner en masse gratis her og <a href="http://www.julemusikk.no/">Julemusikk.no</a>. Du må SPOTIFY eller WIMP. MEN spotify er jo gratis, så det er bare å starte jula nå! FYI: det står litt her om hvor man får WIMP/ SPOTIFY: http://www.julemusikk.no/om-julemusikk/
Gjest Lykkeliky Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Lastet akkurat ned appen "Christmas radio" på iphonen min og er kjempe fornøyd MANGE radiostasjoner og det kommer enda fler nærmere jul. Bare julemusikk :-) Litt tidlig?????NEIDA!!
Jens Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Du trenger ikke ha iPod for å lytte til iTunes. Jeg hører på julemusikk, nå instrumental på radioen via iTunes. Fra hele verden. Er så lei min egen julemusikk at jeg spyyyyr. last ned gratis her Sånn finner du julemusikk; Når du har lastet ned, ser du på venstre siden nedover står det Musikk Filmer TV-programmer Podcaster Radio Klikk på radio, så på Religious. Nå hører jeg på Christmas 24/7 Jazz From classic to Contemporary, It's Jazz! :rødme: men, er jo ikke noe særlig med all den bablingen mellom sangene?
Wonders Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2010 mindre her enn på spotify i hvert fall...
Gjest Simen Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Du trenger ikke ha iPod for å lytte til iTunes. .. dette er ENDA enklere. Sjekk ut www.julemusikk.no Her er en spilleliste i SPOTIFY som oppdateres fortløpende med ny julemusikk. MVH Simen www.julemusikk.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå