Gjest Gjest_M* Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hei. For et par uker siden var kjæresten hos massør for å løsne opp litt i ryggen. Hun forteller siden at denne mannlige massøren dessuten masserte brystmusklaturen hennes, dvs. rundt og delvis på brystene hennes. Er jeg en idiot som synes det ikke er helt i orden, når hun åpenbart synes det er greit?
Capt. Obvious Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Ser ikke helt problemet så lenge det utføres av en autorisert massør som en del av et behandlingsopplegg.
Gjesten Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Tror du skal ta det helt med ro, hvis han var en profesjonell massør, må dette være greit.
Suzy Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Ja det tror jeg er bare deg - brystet har muskler det også og de ligger under brystene, så for å komme til dem så er det nok nødvendig å bevege seg i nærheten av puppenen hennes. Som de andre sier - er det en seriøs massør så er det null problem.
Gjest TS Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Javel, da er jo det avklart. Synes det bare var litt rart at hun skulle få brystmassasje når hun var der for å massere ryggen. Ang. muskler vet jeg utmerket godt at det også er muskler under brystet. Jeg forstår det altså slik at jenter synes det er fullstendig i orden å bli berørt både på bryster og rumpe så lenge noen er "profesjonelle" som gjør det.
Gjest Gjest_Lille B_* Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Nåå, fikk du ikke det svaret du ville ha nå? Det er ingen som hindrer deg i å mene og føle det du gjør, og hvis du ikke liker at dama di får massasje så blir du nødt til å snakke med HENNE om det. Ikke site her og syte som en liten fjompenisse.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Javel, da er jo det avklart. Synes det bare var litt rart at hun skulle få brystmassasje når hun var der for å massere ryggen. Ang. muskler vet jeg utmerket godt at det også er muskler under brystet. Jeg forstår det altså slik at jenter synes det er fullstendig i orden å bli berørt både på bryster og rumpe så lenge noen er "profesjonelle" som gjør det. Blir du sint når hun går til gynekolog også? Da må en fremmed faktisk både se og ta på underlivet hennes... Det kan til og med være en mann!!
aline Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Javel, da er jo det avklart. Synes det bare var litt rart at hun skulle få brystmassasje når hun var der for å massere ryggen. Ang. muskler vet jeg utmerket godt at det også er muskler under brystet. Jeg forstår det altså slik at jenter synes det er fullstendig i orden å bli berørt både på bryster og rumpe så lenge noen er "profesjonelle" som gjør det. når jeg får massasje, inkluderer det gjerne både rygg og bryst, har aldri opplevd å bli seksuellt berørt på brystene under en profesjonell massasje, så ser ikke helt problemet. Ja, vi jenter ser nok litt mildere på det å bli berørt her og der så lenge det er av profesjonelle! Det er vel kanskje fordi flere av oss opplever dette som en viktig del å undersøke. Når vi tross alt er "vant til" å måtte legge oss på en stol med beina i været for at en lege (mannlig eller kvinnelig) skal studere oss nedentil og stikke ting inn i både underliv og tidvis rumpa... og flere har på helundersøkelser fått bryster undersøkt av lege (mannlig eller kvinnelig), så blir vi kanskje litt mindre skeptisk til profesjonell behandling en hva menn blir, som vel ikke i særlig grad slenger utstyret på benken til legen en gang i året eller hvert tredje år. Så fremt kjæresten din gikk til en seriøs massør og ikke ett studio der de også utfører seksuelle tjenester, så ser jeg ikke problemet nei.
Bellatrix Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Mener du at hun ikke skal få den behandlingen hun trenger fordi behandlerene tilfeldigvis foregår i nærheten av puppene? Lar du henne gå til gynekolog? Legen min har klemt meg i puppen og tatt undersøkelse på med i vagina. Han trengte det for å finne ut av hva som feilte meg og jeg er glad han gjorde det. Husk at dere mannfolk kan også komme til å trenge undersøkelser av saker og ting.
Gjest TS Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Nåå, fikk du ikke det svaret du ville ha nå? Det er ingen som hindrer deg i å mene og føle det du gjør, og hvis du ikke liker at dama di får massasje så blir du nødt til å snakke med HENNE om det. Ikke site her og syte som en liten fjompenisse. Seriøst. Bruk av hersketeknikker for å dra ned andre kan du spare deg. Kalle andre fjompenisse og antyde at de er patetiske fordi de ikke får støtte i sin virkelighetsoppfatning er lavmål, men dessverre en utbredt metode for å få andre til å synes dårlig om seg selv. Skjønner du ikke at dette handler om usikkerhet? Klarer du ikke å se det større bildet annet enn en mulighet til å hetse en mann som (dessverre (ja det innrømmer jeg gjerne)) ikke greier å se hvorfor det er nødvendig med brystmassasje når det er ryggen som er vond? Jeg vet ikke hvordan kvinner tenker om å la andre jenter massere alle områder på kroppen til sin kjære, men prøver altså å forstå. Mulig jeg formulerte meg dårlig i stad, men jeg lurer altså oppriktig på om den generelle oppfatningen i samfunnet bygger på at så lenge man er "profesjonell" (les: i mangel på et bedre ord, en fellesbetegnelse på alle massører, naprapater, ortopeder og andre terapeuter som tar seg betalt for sitt virke), så har man tilgang til å blottlegge svært personlige kroppsdeler og gjøre disse tilgjengelige, uten videre betenkning?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Dumme meg.. Her har jeg gått lenge og ikke visst at jeg skulle bli dødelig sjalu når den kvinnelige legen sjekket penisen til min kjære tidligere i år. Jeg skal hjem å lage et helvete!!!
Gjest TS Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Mener du at hun ikke skal få den behandlingen hun trenger fordi behandlerene tilfeldigvis foregår i nærheten av puppene? Lar du henne gå til gynekolog? Legen min har klemt meg i puppen og tatt undersøkelse på med i vagina. Han trengte det for å finne ut av hva som feilte meg og jeg er glad han gjorde det. Husk at dere mannfolk kan også komme til å trenge undersøkelser av saker og ting. Folkens. Vær så snill. Ikke blant saker her. Medisinske undersøkelser som gynekologer og leger utfører, må ikke forveksles med muskulær massasje fordi det er behagelig. Hadde det vært et behov for å undersøke bryster, et tilfelle av ømme muskler eller noe medisinsk: be my guest. Men hvorfor bli massert på brystene når jeg selv stiller meg til rådighet opptil flere ganger i uken for å tilby massasje. Ja, jeg vet at jeg ikke er profesjonell, men jeg klarer da å tilegne meg noe jeg også ved å lese bøker og se instruksjonsvideoer.
Gjest TS Skrevet 22. desember 2009 #13 Skrevet 22. desember 2009 Dumme meg.. Her har jeg gått lenge og ikke visst at jeg skulle bli dødelig sjalu når den kvinnelige legen sjekket penisen til min kjære tidligere i år. Jeg skal hjem å lage et helvete!!! Igjen, ikke bland saker. Det er uheldig å ta spørsmålene ut av sin sammenheng
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Igjen, ikke bland saker. Det er uheldig å ta spørsmålene ut av sin sammenheng Nja... Jeg for min del går hos naprapat for tiden, fordi han kan hjelpe meg med store smerter i skuldre/nakke. Jeg ser han som helt likestilt som en lege, han hjelper meg med et helseproblem. Om min kjære hadde hatt problemer med at han tok på meg hadde det vært nettopp det, hans problem.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #15 Skrevet 22. desember 2009 Forresten, du nevner ortoped som en massør. En ortoped er en lege med spesialisering innen ortopedisk kirurgi. Massør du liksom....
Gjest TS Skrevet 22. desember 2009 #16 Skrevet 22. desember 2009 Forresten, du nevner ortoped som en massør. En ortoped er en lege med spesialisering innen ortopedisk kirurgi. Massør du liksom.... Beklager den der Gikk litt fort =)
Gjest gjest- silje Skrevet 22. desember 2009 #17 Skrevet 22. desember 2009 Jeg var selv hos fysioterapaut for to år siden. Hadde ryggsmerter. Terapauten overrasket meg veldig med å gå løs på alle andre kroppsdeler enn akkurat ryggen. Noe som han forklarte med at det sjelden er ryggen i seg selv det er noe galt med, men som oftest andre ting som overbelaster ryggen og dermed får man vondt i ryggen. Jeg fikk også rumpemassaje! Hehe ufattelig ubehagelig, men så deiligt etterpå når alle musklene var løst opp! Jeg tror du kan ta det med ro.. Det var nok heller ikke massasje, men han holdt sikkert en finger og tok på en muskel til den løste seg opp.
Fantomina Skrevet 22. desember 2009 #18 Skrevet 22. desember 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Jente33 Skrevet 22. desember 2009 #19 Skrevet 22. desember 2009 Jeg må faktisk si at jeg skjønner litt hva TS mener her jeg.. Jeg har vært hos massører jeg også hvor de har spurt om de skulle massere brystene/området også hvor jeg har takket nei fordi jeg syns det ble for personlig..
aline Skrevet 22. desember 2009 #20 Skrevet 22. desember 2009 Jeg vet ikke hvordan kvinner tenker om å la andre jenter massere alle områder på kroppen til sin kjære, men prøver altså å forstå. Mulig jeg formulerte meg dårlig i stad, men jeg lurer altså oppriktig på om den generelle oppfatningen i samfunnet bygger på at så lenge man er "profesjonell" (les: i mangel på et bedre ord, en fellesbetegnelse på alle massører, naprapater, ortopeder og andre terapeuter som tar seg betalt for sitt virke), så har man tilgang til å blottlegge svært personlige kroppsdeler og gjøre disse tilgjengelige, uten videre betenkning? Jeg ville som kvinne stilt meg skeptisk til at en massør skulle massert min manns penis ja! på lik linje med at jeg ville skjønt din skepsis dersom det dreide seg om at massøren masserte hennes vagina. Eller, at det var selve puppen det var fokus på og ikke brystmuskulaturen hennes. Så lenge det er en seriøs massør, naprapat eller en annen terapaut som er utdannet og skolert i massasje og hjelp med vond muskulatur, så ville jeg ikke vært skeptisk til at brystmuskulatur også ble massert nei. (det er forskjell på å massere bryst og på å massere pupper, bare så det er sagt) Men hvorfor bli massert på brystene når jeg selv stiller meg til rådighet opptil flere ganger i uken for å tilby massasje. Ja, jeg vet at jeg ikke er profesjonell, men jeg klarer da å tilegne meg noe jeg også ved å lese bøker og se instruksjonsvideoer. fordi du vel kanskje ikke hadde forholdt deg profesjonell om du skulle massert brystet hennes, du ser det jo helt klart som pupper, og det er som sagt stor forskjell på å få pupper knadd av en kjæreste og på å få brystmuskulatur massert av en profesjonell. Dersom du mener du kunne gjort en like god jobb på brystmuskulaturen hennes, og lest deg til det, bør du jo kunne ta hele den profesjonelle massasjen da? Og du vet, når man masserer rygg, blir ofte deler av rumpa også tatt med... er det feil også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå