Gå til innhold

Tegn på at de bare er ute etter sex

Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S
En skulle tro at slike ting var rimelig opplagt men den gang ei. Spesielt hos kvinner. Det er et slit å måtte uttrykke ting så forbannet klart og tydelig at en ikke har et forpliktende forhold og heller aldri kommer til å få det.

Noterer forøvrig a Lady Sexylegs ikke er tilhenger av skittentsnakk :cool:

Det er helt feil å anta at jeg ikke er tilhenger av dirty talk. Som for øvrig er noe HELT annet enn å få beskjed om at jeg anses som kun et knull.

Hahaha. Jeg hadde en periode der jeg prøvde å finne meg en mann som bare ville være elsker. Det skar seg glatt da disse mennene erklærte at jeg var en sånn dame de kunne tenke seg å dele resten av livet med.

Fryktelig irriterende at ikke rett mann kan være der til rett tid. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_anna_*
Har pult kvinner over tid bare for sexen sin skyld. Vil du ha svar så må du spørre, og tåle svaret, uansett svar.

Jeg bare lurer på noe... Har du andre følelser enn erotiske følelser for disse kvinnene? Blir du glad i disse kvinnene? Inviterer du dem på middag? Går du tur med dem? Er du bekymret hvis de skal kjøre på glatt føre? Har du lyst til å sove ved siden av dem, våkne ved siden av dem og spise frokost med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Jeg bare lurer på noe... Har du andre følelser enn erotiske følelser for disse kvinnene? Blir du glad i disse kvinnene? Inviterer du dem på middag? Går du tur med dem? Er du bekymret hvis de skal kjøre på glatt føre? Har du lyst til å sove ved siden av dem, våkne ved siden av dem og spise frokost med dem?

Akkurat sånn som du skriver er han jeg dater. Omsorgsfull overfor meg. Det er et godt tegn, uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Av og til ja, av og til nei. Jeg kan bry meg om dem, men elsker dem gjør jeg ikke. FuckFriends with benefits...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8. de er over ditt nivå i forhold til hva du kan oppnå for langtidsforhold

De velger bevisst kvinner om de ikke vil forelske seg i. Hvis de merker at de begynner å få følelser for henne trekker de seg vekk. De er livredde for å bli dumpa og såret av en kvinne de elsker. Derfor holder de seg unna kvinner de vet de kan bli forelsket i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De velger bevisst kvinner om de ikke vil forelske seg i. Hvis de merker at de begynner å få følelser for henne trekker de seg vekk. De er livredde for å bli dumpa og såret av en kvinne de elsker. Derfor holder de seg unna kvinner de vet de kan bli forelsket i.

... og de foretrekker ofte gifte kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det da?

De har blitt såret før. De orker ikke å bli såret en gang til.

Jeg elsket en slik mann. Han kuttet kontakten fordi han var sikker på at jeg kom til å dumpe han. Han mente jeg var for pen. Han følte at han ikke var bra nok for meg. Men det var han. Han var den beste.

Han traff helst gifte kvinner eller kvinner under hans nivå. Han hadde ofte sex med forskjellige kvinner, men hadde ikke hatt et seriøst fohold på 12 år.

Han er ikke den eneste jeg har kjent som føler det på den måten. Jeg fascineres av slike menn...dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har blitt såret før. De orker ikke å bli såret en gang til.

Jeg elsket en slik mann. Han kuttet kontakten fordi han var sikker på at jeg kom til å dumpe han. Han mente jeg var for pen. Han følte at han ikke var bra nok for meg. Men det var han. Han var den beste.

Han traff helst gifte kvinner eller kvinner under hans nivå. Han hadde ofte sex med forskjellige kvinner, men hadde ikke hatt et seriøst fohold på 12 år.

Han er ikke den eneste jeg har kjent som føler det på den måten. Jeg fascineres av slike menn...dessverre.

Ja, det kan jo være sånn. Eller så kan det bare være en "god" unnskyldning.

Det finnes mange menn som er umodne og redde for å binde seg av ulike årsaker. Da høres det sikkert bedre ut å skylde på at de orker ikke å bli såret en gang til.

Men du har åpenbart et problem selv som du bør ta tak i. Husk at du kan aldri hjelpe noen som ikke vil ha hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...