Gjest Gjest_meg_* Skrevet 22. desember 2009 #1 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, dette er et vanskelig spørsmål, jeg vet det. Men sånn generelt, hvordan skal man skjønne at en mann, i dette tilfellet, ikke ønsker annet enn et ligg? Hvis det blir helt stille fra ham etterpå så er det selvfølgelig klart nok. Men er det noe underveis, før det blir stille, som kan være et tegn? Noe med selve sex-en? Huff, teit. Og jeg er ingen ungsau heller. Jeg spør ikke han direkte, for jeg tror, med fornuften, ikke at han er "sånn." Og masete kvinnfolk som mistenkeliggjør en mann er ikke noe særlig. Så jeg spør ikke ennå, i hvertfall. Vi har kjent hverandre en god stund, hadde ikke sex på første date og jeg vil jo tro at dersom han bare ville i buksa på meg så hadde han gjort det for lenge siden. Men... Jeg har så lite erfaring med akkurat dette, så jeg blir noe paranoid, hehe. Vi har hatt kontakt etterpå, og jeg har fått fine sms-er, men som overanalyserende kvinnfolk så må jeg liksom plukke dem fra hverandre (hvorfor skrev han ikke det og det osv...). Dumt, jeg vet det, og jeg har et tillitsproblem etter å ha opplevd et veldig overraskende og vondt brudd for en stund siden. Likevel, kan dere dele erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 22. desember 2009 #2 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg tror det er mye 'give and take' i den første fasen om det ikke er full klinsj på følelser med én gang. De fleste har vel opsjon åpen for noe mer uansett, men det kan være avhengig av din respons også, om den er for tett og frampå. Ville ikke analysert så mye på felles kommunikasjon og heller tatt de sms'ene på førsteinntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. desember 2009 #3 Del Skrevet 22. desember 2009 Du ser vel oppførselen hans vil jeg anta. Føler du noen omtanke fra hans side eller merker du hans interesse bare før det er aktuelt med sex? Hvorfor ikke bare spørre ham rett ut hva han egentlig vil? Klarer han ikke å svare et eller annet fornuftig på det, så er han sannsynligvis ikke noen å satse på. Bruk da heller din tid på noe mer fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. desember 2009 #4 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, dette er et vanskelig spørsmål, jeg vet det. Men sånn generelt, hvordan skal man skjønne at en mann, i dette tilfellet, ikke ønsker annet enn et ligg? Hvis det blir helt stille fra ham etterpå så er det selvfølgelig klart nok. Men er det noe underveis, før det blir stille, som kan være et tegn? Noe med selve sex-en? Huff, teit. Og jeg er ingen ungsau heller. Jeg spør ikke han direkte, for jeg tror, med fornuften, ikke at han er "sånn." Og masete kvinnfolk som mistenkeliggjør en mann er ikke noe særlig. Så jeg spør ikke ennå, i hvertfall. Vi har kjent hverandre en god stund, hadde ikke sex på første date og jeg vil jo tro at dersom han bare ville i buksa på meg så hadde han gjort det for lenge siden. Men... Jeg har så lite erfaring med akkurat dette, så jeg blir noe paranoid, hehe. Vi har hatt kontakt etterpå, og jeg har fått fine sms-er, men som overanalyserende kvinnfolk så må jeg liksom plukke dem fra hverandre (hvorfor skrev han ikke det og det osv...). Dumt, jeg vet det, og jeg har et tillitsproblem etter å ha opplevd et veldig overraskende og vondt brudd for en stund siden. Likevel, kan dere dele erfaringer? Jeg forstår ikke spørsmålet...hva da tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #5 Del Skrevet 22. desember 2009 Personlig er jeg ganske ærlig når det gjelder sånt, så jeg svarer - om enn noe pyntet om jeg ikke er intr i noe mer enn sex- om en jente spør. Blir absolutt ikke støtt av spørsmålet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 #6 Del Skrevet 22. desember 2009 Bli bedre kjent med ham, og mer trygg på ham, før du ser på ham som noe mer enn et vennskap/bekjentskap, og legg grensene deretter inntil du føler deg mere trygg på hvem han er og hva han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. desember 2009 #7 Del Skrevet 22. desember 2009 Har pult kvinner over tid bare for sexen sin skyld. Vil du ha svar så må du spørre, og tåle svaret, uansett svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #8 Del Skrevet 23. desember 2009 Det er ikke slitsomt å være en så brutal mann på et kvinneforum hele tiden da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #9 Del Skrevet 23. desember 2009 Er nok verre å være den rake motsetningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 23. desember 2009 #10 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvordan går det ann å være så slem? Hele tiden spinne rundt et tema som har gjort et menneske syk. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. desember 2009 #11 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvordan går det ann å være så slem? Hele tiden spinne rundt et tema som har gjort et menneske syk. Tusen takk Hva mente du med dette egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2009 #12 Del Skrevet 23. desember 2009 1. de klør seg på ballene hele tiden 2. de har en rull toalettpapir på nattbordet 3. de sender frekke sms, virkelig frekke sms 4. de skjønner ikke poenget med å gå på kafé og kino 5. de vil ikke la deg treffe enner eller familie 6. de vil ikke snakke om hverdagslige ting 7. de titter mer på puppene dine enn på ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #13 Del Skrevet 23. desember 2009 8. de er over ditt nivå i forhold til hva du kan oppnå for langtidsforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. desember 2009 #14 Del Skrevet 23. desember 2009 8. de er over ditt nivå i forhold til hva du kan oppnå for langtidsforhold 8. de mener selv at de er over ditt nivå i forhold til hva du kan oppnå for langtidsforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #15 Del Skrevet 23. desember 2009 8. de mener selv at de er over ditt nivå i forhold til hva du kan oppnå for langtidsforhold Eventuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #16 Del Skrevet 23. desember 2009 1. de klør seg på ballene hele tiden 3. de sender frekke sms, virkelig frekke sms 7. de titter mer på puppene dine enn på ansiktet Dette er jeg skyldig i i alle forhold jeg har vert i. Pokker, og jeg som trodde jeg elsket i alle fall to av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. desember 2009 #17 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, dette er et vanskelig spørsmål, jeg vet det. Men sånn generelt, hvordan skal man skjønne at en mann, i dette tilfellet, ikke ønsker annet enn et ligg? Hvis det blir helt stille fra ham etterpå så er det selvfølgelig klart nok. Men er det noe underveis, før det blir stille, som kan være et tegn? Noe med selve sex-en? Huff, teit. Og jeg er ingen ungsau heller. Jeg spør ikke han direkte, for jeg tror, med fornuften, ikke at han er "sånn." Og masete kvinnfolk som mistenkeliggjør en mann er ikke noe særlig. Så jeg spør ikke ennå, i hvertfall. Vi har kjent hverandre en god stund, hadde ikke sex på første date og jeg vil jo tro at dersom han bare ville i buksa på meg så hadde han gjort det for lenge siden. Men... Jeg har så lite erfaring med akkurat dette, så jeg blir noe paranoid, hehe. Vi har hatt kontakt etterpå, og jeg har fått fine sms-er, men som overanalyserende kvinnfolk så må jeg liksom plukke dem fra hverandre (hvorfor skrev han ikke det og det osv...). Dumt, jeg vet det, og jeg har et tillitsproblem etter å ha opplevd et veldig overraskende og vondt brudd for en stund siden. Likevel, kan dere dele erfaringer? Jeg synes ikke det høres ut som at han der bare er ute etter sex. Tror neppe du hadde hørt fra ham i ettertid da, og dere har jo kjent hverandre en stund. Og som du sikkert selv har sett når du leser innlegget ditt, så handler vel dette mer om din manglende tillit. Slapp av og nyt. Prøv ihvertfall. Jeg vet det ikke er lett, for jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #18 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg synes ikke det høres ut som at han der bare er ute etter sex. Tror neppe du hadde hørt fra ham i ettertid da, og dere har jo kjent hverandre en stund. Og som du sikkert selv har sett når du leser innlegget ditt, så handler vel dette mer om din manglende tillit. Slapp av og nyt. Prøv ihvertfall. Jeg vet det ikke er lett, for jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Ikke si dette for sikkert du. Har selv hatt flere rent seksuelle forhold i denne formen. Dog har jeg hatt anstendighet nok til å uttale i rene ord at det dreier seg kun om knulling og ingen forpliktelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. desember 2009 #19 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Tror jeg aldri har hatt en mann som bruker begrepet knulle. Takk og lov. Jeg hadde aldri likt å blitt knullet. Mye annet, men ikke det. "Jeg gjør oppmerksom på at vi bre skal knulle og du kommer aldri til å bety noe mer enn et knull i ny og ne for meg." Du verden. Jeg kan ikke komme på noe mer avtennende. Da er det bedre at han holder kjeft og at jeg lar vær å gnåle om følelser og sånt. Man skjønner jo hvor landet ligger uten at man må preisisere så voldsomt. Endret 23. desember 2009 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2009 #20 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror jeg aldri har hatt en mann som bruker begrepet knulle. Takk og lov. Jeg hadde aldri likt å blitt knullet. Mye annet, men ikke det. "Jeg gjør oppmerksom på at vi bre skal knulle og du kommer aldri til å bety noe mer enn et knull i ny og ne for meg." Du verden. Jeg kan ikke komme på noe mer avtennende. Da er det bedre at han holder kjeft og at jeg lar vær å gnåle om følelser og sånt. Man skjønner jo hvor landet ligger uten at man må preisisere så voldsomt. En skulle tro at slike ting var rimelig opplagt men den gang ei. Spesielt hos kvinner. Det er et slit å måtte uttrykke ting så forbannet klart og tydelig at en ikke har et forpliktende forhold og heller aldri kommer til å få det. Noterer forøvrig a Lady Sexylegs ikke er tilhenger av skittentsnakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå