Gjest TS Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 ja overskriften sier det meste...tenkte man kan lage en liste over ting/klær o.l. som ansees som IN/UT i skrivende øyeblikk. Artig å se om folk har noenlunde samme oppfatninger i det ganske land! Feks: IN: -hunterstøvler(fortsatt) -såkalt Perfect Life (ses mye på faceb.,"eg har dyr bil, går på den og den spesialskolen,har perfekt mann og unger,osvosv" og statusfeltet oppdateres ofte med disse tingene.Også viktig å få med akkurat hvilket studie man tar og når man er ferdig. -Overknee støvletter(fortsatt) UT: - Grisefylla på julebord - Uggs - STORE perleøredobber Dette var et eksempel på hvordan man kan sette opp listen.Den kan selvsagt være så lang man ønsker!
~Maja~ Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Litt usikker på om du mener hva vi personlig mener er in/ut nå, eller hva ''moteindustrien'' mener er in/ut nå? Personlig synes jeg at hverken hunterstøvler eller overknee støvletter er in.
Gjest Gjest_Leona_* Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 IN: Moods of Norway Mac Bi-sex OUT: Ilse Jacobsen Røyk Kitchen Aid
Gjest TS Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Litt usikker på om du mener hva vi personlig mener er in/ut nå, eller hva ''moteindustrien'' mener er in/ut nå? Personlig synes jeg at hverken hunterstøvler eller overknee støvletter er in. mente i utgangspunktet personlige meninger:) Men man kan jo ta med moteindustrien også,og i så tilfelle kommentere hva man synes om det. Som feks da haremsbuksene var så INNMARI viktige..og alle butikker hadde de. eg kjøpte de ikke fordet liksom,synes de er gresselig stygge!
~Maja~ Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Huff, haremsbukser er grøsselige ja. Jeg hadde også samme tingen for sko med spiss tå, da det var så populært. Min personlige liste: IN - sterk farge på neglelakken og korte negler - mønstrete strømpebukse - høye hæler og platå (som disse ) - store (og hengende) øredobber UT - Hunterstøvler (støvler kommer ALDRI til å bli in hos meg, uansett hvor dyre de er ) og overknee støvletter - lange negler - snus (har endelig klart å slutte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå