Gjest Gjest_kattastrofe_* Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hva synes dere om den?selv ble eg veldig skuffet faktisk,synes overhode ikke det var noe kvalitet over det!Synes det var stressende og heseblesende hele greia,og vokalmessig var det DÅRLIG. Da er faktisk flere av deltagerne i x-faktor mer behagelig å høre på,er nå min mening.. Blir litt surrealistisk siden hun er dommer og dømmer de andre på om de synger bra/dårlig osv.når hun ikke er noe stort talent selv i det hele tatt.Eg føler det blir helt feil. Ja greit,hun har kansje en spesiell stemme og stil på musikken sin,men det betyr ikke at det er BRA og at hun KAN synge..!
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 enig.det var BAD. jeg synes serisøt hun ikke er noe spesielt flink til å synge.stemmen er grusom. blir for dumt at hun av alle personer skal sitte å dømme andre sine sangstemmer når hun ikke har så fin stemme selv.jeg synes mira og peters burde blitt bytta ut med noen andre dommere.de har jo ikke peiling.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg var og skuffet over den opptrednen.
Gjest lurven Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 man kan jo bedømme andrs sangstemme selvom man ikke synger pent selv da, ikke vanskelig å høre om andre synger bra eller dårlig. å være sangartist handler ikke alltid om å ha den renste eller ineste stemmen, men om å ha et særpreg i stemmen.
Guriane Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Hadde hun på seg en sånn selv-hekla kjole også?
Gjest ts Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Hadde hun på seg en sånn selv-hekla kjole også? Hahaha jaaa med sånn nesten nip-slip utringning Eg personlig satt bare å ventet i spenning på at hun skulle ta en "stage-dive" igjen
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Hadde hun på seg en sånn selv-hekla kjole også? Må si jeg er litt imponert over hekle-kjolene. De er fine, og det er ikke mange jenter i 20-åra som er i stand til å hekle.Kunne tenkt meg en sånn kjole selv
Gjest Gjest_hjertesukka_* Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Jeg reagerte også på at ørepynten hennes kom borti mikrofonen flere ganger, eller hva søren det var, og siden det ikke var topp kvalitet på sangen fra før, så var dette med på å ødelegge helhetsinntrykket. (puh,lang setning, men for trøtt til å endre den)
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #9 Skrevet 24. desember 2009 Jeg syns også det var grusomt dårlig, men så har jo også det siste albumet hennes floppa BIG time. Du skal ha ganske sær musikksmak for å orke og høre på en hel cd med så masete musikk. Tror ikke Mira tjener så mye penger på musikken sin, men mer på merkevaren Mira Craig. Hun ble kåret til årets verst kledde i Se og Hør.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #10 Skrevet 24. desember 2009 Hadde hun på seg en sånn selv-hekla kjole også? Nei,hun hadde en vanlig sort minikjole. Sett bort ifra øreringen synes jeg opptredenen,sangstemmen og låta var bra.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #11 Skrevet 25. desember 2009 Shackles dropper videre Mira-samarbeid til tross for at Mira ønsker det. Such a surprise!
Snop Skrevet 25. desember 2009 #12 Skrevet 25. desember 2009 åh, jeg har ikke sett opptredenen, vet dere om noen plass jeg kan se det bortsett fra tv2 sumo?
Sandie Skrevet 25. desember 2009 #13 Skrevet 25. desember 2009 (endret) åh, jeg har ikke sett opptredenen, vet dere om noen plass jeg kan se det bortsett fra tv2 sumo? Her: http://www.youtube.com/watch?v=KVh1ip6AZFw...PL&index=96 Jeg synes ikke det var SÅ ille som andre skal ha det til... (med unntak av den øredobben :-) Endret 25. desember 2009 av Sandie
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #14 Skrevet 25. desember 2009 Shackles dropper videre Mira-samarbeid til tross for at Mira ønsker det. Such a surprise! Sier vel mye om at de kanskje har fått litt for mye selvtillit. Noe mer fake skal man lete lenge etter. Om en stund er de glemt - garantert!
Lykkelitenen Skrevet 25. desember 2009 #15 Skrevet 25. desember 2009 sangen og stemmen var ikke det jeg hang meg opp i, men dansen. Hun kunne jo prøvd litt innlevelse :S
Gjest kattastrofe(TS) Skrevet 25. desember 2009 #16 Skrevet 25. desember 2009 etter å ha sett klippet igjen så la eg merke til at det skjærer seg SPESIELT etter 2:24. Da blir/er hun veldig anpusten høres det ut som,og syngingen blir bare et eneste pes og stress å høre på.og SURT ikke minst. og så er det så flaut når hun sender kyss ut til salen bare "ååå alle liker meg så godt opplegg"..er hvertfall det eg tenker når hun gjør det. Er forøvrig enig med at hun har null innlevelse når det gjelder dansen,og hva ER det med det shakirawannabe movset med "vinger" som slår.Vi har sett det hundre ganger før lissom...
Snop Skrevet 25. desember 2009 #17 Skrevet 25. desember 2009 Jeg synes egentlig ikke det var så fælt. Imponerende var det ikke, men heller ikke ille.
Søtpotita Skrevet 25. desember 2009 #18 Skrevet 25. desember 2009 (endret) Eg tykte songen var ganske kul, litt blanding av diverse stilar. Samstundes tykkjer eg at Mira har ganske mange kule songar, men kjøpte eitt av albuma hennar og har så og seie ikkje høyrt på det. Så konklusjonen er at det er greit å høyre av og til, men ikkje fleire gongar. Opptredenen det her er snakk var heilt ok, litt laidback men kul. Einaste eg reagerte mildt på var heilt til slutt når ein ser rompekjaken hennar "Dansen" var litt kul eigentleg, litt sånn stammegreier. Mira har sin eigen stil og det er flott. Å verte kåra til Noregs dårlegast kledde tykkjer eg er heilt flott. Då tørr ein iallfall gå sin eigen veg Dei som sit og dømmer sånt har ofte ikkje naudsynlegvis fasiten på bra klessstil uansett. Endret 25. desember 2009 av Årolilja
Lykkelitenen Skrevet 25. desember 2009 #19 Skrevet 25. desember 2009 dansen til danserne var kul, dansen hennes var trist. Noen få bevegelser her og der, uten innlevelse. STOR kontrast til de bak henne...
Supramundane Skrevet 26. desember 2009 #20 Skrevet 26. desember 2009 Jeg syns hun er en elendig artist i utgangspunktet, og ble ikke overbevist om noe annet av hva hun leverte der.. At sangen ikke er min smak er en ting, men helle gjennomføringen syns jeg var dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå