Gå til innhold

Jon & Kate plus 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen ble jeg sittende å se endel på TV og ble sittende å se på "Jon & Kate plus 8" på både FEM og Travel & Living. Jeg har zappet forbi det tidligere, men for første gang ble jeg sittende å se på opptil flere hele episoder. Jeg sitter igjen med én hovedtanke: Kan egentlig Kate slappe av?

Maken til stresset menneske har jeg aldri sett, hun må jo ha superhøyt blodtrykk sånn som hun kjaser og maser. Jeg har full forståelse for at det er utrolig krevende å ha så mange barn og at det krever at man har orden på ting og en struktur i hverdagen, men hun er jo så kontrollerende at hun nærmest ødelegger den gode stemningen når familien skal gjøre noe hyggelig. Det blir jo ikke akkurat god stemning når hun brøler om at Jon kler på ungene feil antrekk, tar på dem feil sko eller en eller annen liten filleting som egentlig ingen andre enn Kate legger merke til. Måten hun snakker til Jon på er ikke akkurat sjarmerende, men når det er sagt synes jeg det er litt merkelig at han fant seg i all masingen og kjeftingen hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Måten hun snakker til Jon på er ikke akkurat sjarmerende, men når det er sagt synes jeg det er litt merkelig at han fant seg i all masingen og kjeftingen hennes.
Han er flyttet ut nå - hvorfor har jeg ikke fått med meg, men det er da veldig mulig at han ble lei all maset, ja.
Skrevet

Enig i at hun er utrolig kontrollerende og stressa. Rart hun ikke klarer å ta tak i problemet når hun ser hvordan hun fremstår på tv. MEN: Jeg har selv følt på den følelsen av å tro at alt må være perfekt når det gjelder små unger så jeg har sympati med henne. Dama har 8 unger og det er i mine øyne en umennesklig jobb. Jeg tror man må forvente at hun ikke er helt i vater!

Han mannen hennes var utro og begynnte å leve som en kjendis. Tror også han brukte uhorvelige mengder penger på seg selv og at han tapte rettsaken de var i ang ungene. ( jeg har lest sporadisk på seher.no haha)

• Liker 1
Skrevet

Hva?! Har de gått fra hverandre? Nå ble jeg nesten litt lei meg...

Mulig hun er stressa og kontrollerende, men det er da nok av mødre med 1-2 unger som håner mennene fordi de tar på gullungene bukser og gensere som ikke matcher, så det er vel ikke unikt for denne 8-barns mamman akkurat?

Skrevet

Men det er ingen lykkelig slutt for paret, og i amerikanske medier i sommer har utroskapsrykter om både Jon og Kate Gosselin florert. Jon skal ha hatt en affære med en åtte år yngre lærer, mens Kate skal ha hatt et godt øye til livvakten sin. Begge benekter selvsagt ryktene.

Kate snakket ut om det skrantende ekteskapet i ukebladet People og håpet i det lengste at det kunne reddes. Hun hevdet det var Jon som ville ut.

- Han vil ikke være gift med meg lenger. Jeg ville aldri tatt det steget, jeg ville aldri gjort det mot ham, skal Kate ha uttalt om krisen. Men det skal ha vært Kate som tok første skrittet ut av ekteskapet.

I sommer søkte hun om skilsmisse fra Jon i juni i år etter ti års ekteskap. I en episode som ble vist samme dag som skilsmissepapirene ble sendt inn forteller paret om avgjørelsen og hvordan de føler det er til det beste for barna.

De åtte skal fortsatt bo i huset i Pennsylvania, mens Jon og Kate som deler foreldreretten bor i hver sin leilighet når de ikke har ungene.

Amerikanske seere ble sjokkert over nyheten om bruddet, for bare en sesong siden fornyet Jon og Kate ekteskapsløftene på Hawaii og alt så ut til å være fryd og gammen...

Ny kjæreste

Jon har ifølge People ingen problemer med å få seg ny dame - og ryktene om både flørting og nye kjærester har skapt overskrifter i amerikanske medier i hele sommer. Jon selv benekter ikke at han flørter og koser seg, men understreker til ukebladet at han fortsatt er singel.

32-åringen skal ikke ha vært særlig lysten på nok en sesong av realityserien, som i alt har fem sesonger, men Kate ønsket seg en sesong til. Kate har fått krass kritikk for at hun har ønsket å fortsette realityserien. Kritikken går på at man ikke vet konsekvensene av å la så små barn bli eksponert fra så ung alder.

Sekslingene er i dag fem år, mens tvillingjentene er åtte.

Skrevet

Jeg ble og sjokket da jeg fikk med meg den nyheten...

De var så søte sammen, fullførte hverandres setninger etc

Utrolig hvordan vi mennesker ødelegger for oss selv... finnes egentlig d perfekte forhold??

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Jeg ble og sjokket da jeg fikk med meg den nyheten...

De var så søte sammen, fullførte hverandres setninger etc

Utrolig hvordan vi mennesker ødelegger for oss selv... finnes egentlig d perfekte forhold??

Vil nå heller si at hun rettet hans setninger.. :fnise:

Jeg tror jeg hadde klikket om noen rettet på grammatikk og ordbruk til et voksent menneske, som Kate gjør. Og også sier rett ut at "du kan ikke snakke skikkelig".

Jeg har fulgt med på serien på Travel and Living en stund nå. Jon har fått mye kritikk i media for hvordan han har oppført seg etter seperasjonen. Men det virker som det er en reaksjon etter å ha blitt kuet av Kate i så lang tid. Hun er sikkert stresset av å holde orden på 8 barn, men måten hun behadler Jon på..!?!?

"Slår" han hele tiden, kaller det kjærlige slag, gryler og skriker til han i offentlighet (butikker etc.), det meste han gjør med ungene har "feil" etter hennes fasitt. Hver gang han tar et valg om hus, barn osv, kommer hun å overstyrer. Jeg hadde blitt gal..

Skrevet
Vil nå heller si at hun rettet hans setninger.. :fnise:

Jeg tror jeg hadde klikket om noen rettet på grammatikk og ordbruk til et voksent menneske, som Kate gjør. Og også sier rett ut at "du kan ikke snakke skikkelig".

Jeg har fulgt med på serien på Travel and Living en stund nå. Jon har fått mye kritikk i media for hvordan han har oppført seg etter seperasjonen. Men det virker som det er en reaksjon etter å ha blitt kuet av Kate i så lang tid. Hun er sikkert stresset av å holde orden på 8 barn, men måten hun behadler Jon på..!?!?

"Slår" han hele tiden, kaller det kjærlige slag, gryler og skriker til han i offentlighet (butikker etc.), det meste han gjør med ungene har "feil" etter hennes fasitt. Hver gang han tar et valg om hus, barn osv, kommer hun å overstyrer. Jeg hadde blitt gal..

Dette har jeg også reagert på, jeg blir faktisk skikkelig irritert av å se på at hun kjefter og smeller på ham og mener at hennes mening/måte å gjøre ting på er den eneste rette. At hun står og skriker til ham så fort han gjør noe "feil" når de er i butikken eller på en familieutflukt er helt ubegripelig for meg, hun er jo ikke akkurat et godt forbilde for barna heller...

• 3 uker senere...
Skrevet

For å si det slik;

Jeg forstår begge parter i denne situasjonen. Jeg forstår at Kate må si til Jon (det meste) som må gjøres, ofte fordi han vil gjøre andre ting..Jeg ser at jeg også hadde blitt utrolig stressa dersom jeg måtte si til mannen min ALT han måtte gjøre, og han ikke kunne gjøre noe selv uten å bli spurt/fortalt.

MEN det finnes grenser for hvor mye kjeft en kan tåle! Stakkars Jon har ikke noe særlig bra klesstil, og vet vel heller ikke hvordan han skal kle ungene pent. Likevel er er det ingen grunn til å skrike på hverandre..Jeg forstår hvorfor Jon har gått lei nettopp det! :nei::rope::kjefte:

Jeg tror likevel at Jon går gjennom en slags midtlivskrise (ja, jeg er klar over at det er 10 år for tidlig). Han oppfører seg som barnslig, kjøper seg flotte cabrioleter (vel og merke UTEN plass til mer enn fire personer...!), går i Ed Hardy klær (for 17 åringer), og kjøper leker som er "til ungene", men som det ender opp med at han leker med selv mens ungene løper avsted på egenhånd..I et intervju sier han "I have no regrets about my past", mens senere i samme intervju forklarer han "of course there are things I regret and wish I hadn't done"..OUCH! :fnise:

Selv om Kate kan være bitch; GO KATE! Han kommer nok til å komme krypende tilbake.. :trist:

Skrevet

Det må være utrolig slitsomt med 8 små barn!

Når det er sagt, synes jeg de (og TV-produksjonen) legger opp til svært mange aktiviteter (sjokoladeland, fornøyelsesparker+++) - det må jo bli slitsomt for både barn og voksne med laaange dager på tivoli etc.

(Nå har ikke jeg sett så veldig mange episoder, kanskje det er mange rolige dager også).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...