Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Fortell om hva du har i tankene dine akkurat nå...!! :-))
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tenker på hvordan 2010 vil bli Jeg har en sikker plan, noen muligheter jeg ikke vet om vil bli noe, og jeg har blitt altfor bevisst på at ting ikke trenger gå etter planen etter noen kjipe familiebegivenhenter i 2009. Også tenker jeg på når kjæresten vil hoppe i dusjen så vi får avsluttet kvelden. Også tenker jeg på hvor utrolig godt jeg har det.
Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 Og jeg tenker på Lmor - At vi kan være veldig forskjellige med like behov, men at det uansett endelig resultat er dette jeg tenker på mye akkurat nå. :-)
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg tenker på at jeg skal gå fra jobb kl. 15:00. Da er denne lange, kjedelige dagen på jobb over. Og så tenker jeg på samboeren min som venter i nærheten og gleder meg til å se ham.
LineGourmet Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg tenker på om jeg kan ha blitt gravid og at det er utrolig lenge å vente i 10 dager for å få vite det. Lurer også på om jeg kan ta meg råd til å kjøpe skikkelige vintersko og om jeg gidder å ta turen ned til byen...
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Jeg tenker mest på at fra i morgen er jeg samboer med kjæresten min. Kjører flyttelasset over fjellet til andre kanten av landet. Mange rare tanker og følelser i dag ja Men gleder meg masse masse til å bo sammen med godmannen min
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 At jeg vil tilbake til sivilisasjonen. Og pule vettet av kompisen min, eller kanskje mer omvendt
Miko Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Akkurat nå tenker jeg mest på en f.. nettbutikk som ikke har levert varene de skulle før jul, som ikke svarer på henvendelser via kontaktskjema innen rimelig tid og som ikke har tlf.nr. eller mailadr. oppgitt på websidene sine.
hjertesukka Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Akkurat nå tenker jeg på at jeg snart skal ut å kjøre på glatte veier og lurer på hvor mange villmenn jeg treffer.
Gjest Gulsofa Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Tenker egentlig mest på hvordan jeg har fått det livet jeg har nå... Jeg føler bare motgang og jeg vet ikke hvor lenge jeg greier å holde meg oppe. Men jeg lurer vel egentlig mest på hvorfor det akkurat er jeg som har fått tildelt dette livet jeg har..
Alladin Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Tenker på NÅR skal ting begynne å ordne seg for meg.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 Tenker det samme som Alladin. Når skal det begynne å ordne seg for meg også.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Juletrelys fra Europris, lurer på om de er veldig gule i fargen.
Boblee Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Jeg tenker på at kjæresten skal i millitæret om to uker, og jeg gruer meg veldig. Så tenker jeg på at jeg håper de ovenfor som lurer på NÅR det skal begynne å ordne seg for de, at de snakker med noen om hva som går galt, og at de prøver å gjøre noe med ting selv. Så håper jeg det ordner seg for dem, jeg og!
Gjest Eurodice Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har ingen dype tanker om "livet og kjærligheten" akkurat nå, men mer materialistisk ;-). Jeg gleder meg til å få (kjøpt) bil, forhåpentligvis snart etter nyttår.
Kosteskaft Skrevet 28. desember 2009 #16 Skrevet 28. desember 2009 Jeg lurer fryktelig på om jeg skal selge leiligheten eller leie den ut. Og om jeg er gravid eller ei.
Kosteskaft Skrevet 28. desember 2009 #17 Skrevet 28. desember 2009 Akkurat nå tenker jeg på at jeg snart skal ut å kjøre på glatte veier og lurer på hvor mange villmenn jeg treffer. Trodde det sto villRein jeg! Så lurte på om du liksom pleier å treffe villrein når du skjører bil. Altså treffe som i kjøre på de.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 28. desember 2009 #19 Skrevet 28. desember 2009 Tenker på om eg faktisk vil ha barn ein eller annen gang i livet(om eg vil risikere å ødelegge kroppen min og legge på noen år i utseende). Tenker på om, og evt når, eg vil gifte meg. Tenker på om vi noensinne vil bli kvitt gjeld og få orden på økonomien. Neida, tenker ikkje på sånne "tunge" ting akkurat nå, for akkurat nå tenker eg faktisk på at eg er tørst og at eg ikkje burde spise den nonstop posen eg holder på med.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #20 Skrevet 28. desember 2009 Fortell om hva du har i tankene dine akkurat nå...!! :-)) At "Kjetil S" må være en desperat mann fra Østfold, som ikke forstår at kvinnene på KG gjennomskuer hensiktene til Kjetil. Kjetil er en fyr som spyr opp spørsmål, helt uten mål og mening, og han vet ikke engang selv hvorfor han stiller dem. Siden Kjetil smiler i alle innlegg hele tiden (akkurat som en viss Steinar gjør), så er han sannsynligvis fra bondelandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå