Gjest Gjest_Ekteparet_* Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 På en bytur lørdag formiddag møtte vi et par som vi har kjent ca ett års tid. Møtet var tilfeldig men vi ble sittende å prate over ett godt måltid på en kinaresturant. Det var en koselig samtale som etter hvert dreide seg om den friheten par får når barna er blitt store og er flyttet ut. Kvinnen i paret plumpet ut med at de hadde fått et mye bedre samliv etter å ha prøvd en trekant med en annen mann. De var nå på leting etter et par og lurte på om vi kunne tenke oss å være sammen med dem. Vi sa at vi var smigret av at de turde å spørre oss men at vi trengte tid til å snakke sammen om dette før vi svarer. De viste stor forståelse for dette. Vi har nok i likhet med andre fantasert om å ha sex med andre. Vi kjenner begge at dette kunne vært spennende å prøve ut. samtidig er det slik at fantasier er en ting realitet noe annet. Er det noen i dette forum som har erfaringer fra sex med andre par? Har dere noen råd til oss som er pirret men samtidig usikre.
Kjetil S. Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 For meg ville noe sånt stå som helt utenkelig å gjøre, men det ville være veldig interressant å høre om noen som har hatt noen virkelige dårlige erfaringer med det!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Her er det mange ting som spiller inn, så det er vanskelig å gi råd. Men min umiddelbare tanke er at dere bør vente til dere faktisk er sikre på at dette er noe dere kan, bør og vil gjennomføre. Mange ting man må tenke gjennom og snakke om i forkant. For meg er det helt utenkelig å dele partneren med noen, men vi er jo forskjellige.
M-Man Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Dere bør være ytterst sikre på både dere selv og hverandre.. Jeg er av den oppfatning av at det kan være spennende å dra en tredje/fjerdepart inn i forholdet, men da vil jeg heller dra inn en fremmed (man allikevel kan være trygge på) fremfor et vennepar.
Gjest Gjest_ostepop_* Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 På en bytur lørdag formiddag møtte vi et par som vi har kjent ca ett års tid. Møtet var tilfeldig men vi ble sittende å prate over ett godt måltid på en kinaresturant. Det var en koselig samtale som etter hvert dreide seg om den friheten par får når barna er blitt store og er flyttet ut. Kvinnen i paret plumpet ut med at de hadde fått et mye bedre samliv etter å ha prøvd en trekant med en annen mann. De var nå på leting etter et par og lurte på om vi kunne tenke oss å være sammen med dem. Vi sa at vi var smigret av at de turde å spørre oss men at vi trengte tid til å snakke sammen om dette før vi svarer. De viste stor forståelse for dette. Vi har nok i likhet med andre fantasert om å ha sex med andre. Vi kjenner begge at dette kunne vært spennende å prøve ut. samtidig er det slik at fantasier er en ting realitet noe annet. Er det noen i dette forum som har erfaringer fra sex med andre par? Har dere noen råd til oss som er pirret men samtidig usikre. For de ALLER, ALLER fleste vil dette være best å holde som en fantasi. Tror ikke det vil føre med seg mye godt inn i ekteskapet
Gjest MikeWaters Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Sammen med min samboer har jeg hatt parsex og trekanter med kvinner/menn. Vi kom inn på dette tidlig i vårt forhold, men gjorde ingenting før vi hadde snakket mye og lenge om alt mulig rundt dette temaet. For oss begge er det en spennende og pirrende måte å beholde gnisten på, vi er begge rause og tillater hverandre mye. Vi har opplevd dette som udelt positivt, men det er kun for de som er 100% trygge på hverandre og som er åpne av natur. Vi har møtt flere mennesker på vår "reise" og det er mange som lever slik, folk har forskjellige regler og forholde seg til og det er nok lurt å på forhånd diskutere hva disse er. Så snakk sammen om fordeler og ulemper, snakk med dette paret om sykdommer, sjalusi, usikkerhet etc.....legg alle ubehageligheter på bordet så blir det ikke et sjokk om man ikke opplever dette som den "uproblematiske" hendelsen man trodde det skulle være. Det er en stor stor fordel at man fysisk blir tent av å tenke/se på sin partner i en seksuell situasjon med en annen mann/kvinne! Lykke til
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har hatt erfaring med dette du beskriver. Jeg var sammen med ei flott jente. Etter et år sammen, begynte jeg å leke med fantasien om at hun kunne ligge med en annen mann. Dette tok jeg ofte opp med henne når vi hadde drukket. Jeg fantaserte om at hun skulle kle seg sexy og flørte med menn på byen, og ende opp med en mann i senga. Hun tente også på fantasien min, men jeg trakk meg alltid når jeg var blitt edru. Det var en mann som flørtet med henne på jobben hennes, og hun fortalte meg dette. Hun ertet meg ofte og fortalte røverhistorier om hva hun hadde lyst å gjøre med han. Jeg tente på dette. Ifm med en fest med jobben hennes, sa jeg at hun kunne få lov til å gjøre hva hun ville. Hun måtte kle seg sexy, og fortelle meg alt til meg etterpå. Hun så gjorde. Kledde seg opp, og gikk på fest. Kom hjem dagen etter, siden hun havnet på nachspiel. Hun sa til meg hun ikke hadde gjordt noe. 14 dager etter flyttet hun ut fra meg, og ble sammen med fyren på jobben.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå