Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte er partneren din sta og dum, og hvordan reagerer du selv på dette?

Har du noen strålende gode eksempler??? :-))

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Her i gården er det vel helst meg som er sta (aldri dum da) ;)

Men eksempler får du ikke...

Skrevet
Her i gården er det vel helst meg som er sta (aldri dum da) ;)

Men eksempler får du ikke...

Så kjiiip du er....!! hehhee... ;-)))

Skrevet

Min har noen morsomme blonde øyeblikk innimellom, men han er langt ifra dum. Sta har jeg heller ikke merket noe til, det er det nok heller jeg som er. Men vi krangler utrolig sjelden uansett, så det blir ikke noe problem noen vei.

Hvorfor vil du høre om dette?

Gjest den plagsomme gjest
Skrevet

Å baksnakke sin egen partner er skammelig Kjetil.

Skrevet
Å baksnakke sin egen partner er skammelig Kjetil.

Mennesker helt uten skam finnes overalt! også her!! ;-))))

Gjest Den plagsomme gjest
Skrevet
Mennesker helt uten skam finnes overalt! også her!! ;-))))

Men du har ingen historier å dele selv?

Skrevet

I vårt forhold er det han som er sta og jeg som er dum. :skratte: Neida, dum er jeg ikke, men jeg kan ha mine kinderegg-øyeblikk. Såem, vi er perfekt balansert sånn sett. :ler:

Skrevet

Vi er utrolig sta begge to, så det kan av og til slå litt gnister, ja. Det kan være fra helt idiotiske ting, som hvem som skal ta oppvasken. Vi har verdens minste kjøkken hvor det blir rotete etter én middag. Så hvis vi begge mener at det er den andre sin tur til å ta den kan oppvaskhaugen av og til stige til overdimensjonerte størrelser før noe skjer (dvs en av oss kapitulerer eller vi tar den sammen). Eller hvem som skal stå opp og slå av lyset når vi legger oss. Da kan det ende med en liten slåsskamp hvor en av oss havner på gulvet til slutt og surmulende går og slår av lysbryteren.

Staheten kan av og til komme i veien for sunn fornuft fordi en av oss VIL ha rett når vi diskuterer. Ellers er vi ganske smarte og oppegående begge to.

Jada. Mye moro. :ler:

Skrevet

Jeg er nok også den som er sta i forholdet mitt. Er en person som liker å ha rett. Ikke opplevd han som sta egentlig..

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Kjæresten min er verken sta eller dum, men han kan være ganske treig til å forstå/oppfatte ting, hvilket er veldig frustrerende for meg som er veldig utålmodig og vil at alt skal skje MED EN GANG! :fnise:

Skrevet

Ja han kan være både sta og dum. Og innrømmer at når han oppdager det selv, så blir han snurt og vil ikke snu for da har han tapt.. :fnise: Men jeg pleier ikke å "mate trollet" når vi havner der. Så jeg lar ham slippe uten å ydmyke eller hovere. Til gjengjeld får jeg masse trøst når jeg er sur fordi jeg egentlig føler meg elendig. Istedet for at han går fordi jeg er sur.. :sjenert:

Skrevet

Her er vi begge like sta. Dessverre er han også litt kverrulant (dette kommer ekstra frem når han vil terge meg :O )

Og om vi har en diskusjon, gjerne om noe som han mener er mindre viktig enn meg. Så kan han si "ikke tenk på det".

Quoten er en gjenganger i vennegjengen, men jeg blir hissig når den kommer sånn. Og da mener jeg han er dum.

Flaks for meg løser vi det i 99% av gangene ;)

Skrevet

Han er langt fra dum, men sta er han! Og når jeg er omtrent (bare omtrent!) like sta, da kan det slå gnister av og til...

Vi er nok like, samtidig som vi også er veldig forskjellige. Ikke alltid like greit når han vil det ene og jeg det andre, og ingen har lyst til å gi seg. Vi kommer stort sett til enighet, men har hatt våre feider de årene vi har vært sammen. Men, jeg klarer ikke være sint på ham lenge, og det samme gjelder for hans del.

Skrevet

Han er ekstremt sjelden dum, men veldig sta. Vi elsker begge å ha rett og det siste ordet, så man kan tro det er mange håpløse diskusjoner her i huset. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...