Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca et år siden kom jeg bortpå en hudpleie serie fra israel på oslo city. de stod på en stand og solgte blandt annet salt på sånne store bokser, og en sånn neglefil som gjør neglene blanke.

Finner ikke de noe sted lenger og vil kjøpe til dama. Noen som vet navn og evt nett adresse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på DSM, Dead Sea Mineral? Tror de kun selges av private/på stand, har ikke sett de i butikk.

Skrevet

Ahava? De finnes i hvert fall på helsekost, kjempegode produkter.

Skrevet
Tenker du på DSM, Dead Sea Mineral? Tror de kun selges av private/på stand, har ikke sett de i butikk.

Jeg er ikke sikker, husker de sa at de har kontorer på majorstua og at man kan bestille "re-fill" på nettet.

er ikke helt sikker på noe av det men :P

Skrevet

Fant dem på et kjøpesenter i stavanger i dag, Premier Dead Sea :) De stod med sånne neglegreier også så jeg regner med det er det du var ute etter.

Men dersom du bare ser etter dødehavsprodukter er som sagt Ahava også helt knall :) Spesielt ren gjørme fra dødehavet, det gjør underverker :)

Skrevet

huff huff, jeg boikotter alt fra det "landet", samme burde dere gjøre

Skrevet

Både Ahava og Spa Magick Dead Sea Mineral har utrolig gode produkter. Begge er uten mineraloljer og med et minimum av de skumle parabenene og har kun naturlige parfymestoffer. Selges hos Vita og på helsekost. Ahava får man også billig på nett :)

Skrevet
huff huff, jeg boikotter alt fra det "landet", samme burde dere gjøre

Jeg har palestinske venner fra vestbredden og han som tok oss med til dødehavet var ekstremt opptatt av at vi måtte kjøpe dødehavsprodukter i hvert fall, blant annet de som har blitt nevnt her :vetikke:

Skrevet

Fikk Ahava håndkrem til jul. Den er i alle fall kjempegod! Fuktighetsgivende og trekker raskt inn. (Kanskje litt kraftig duft for noen).

Skulle gjerne prøvd flere av de produktene, synd det ikke er et skikkelig utsalg i nærheten.

Skrevet

Fins og et merke som heiter Sea of Spa, har håndkremen og den er kjempegod. Mannen min elskar lukten!

Skrevet (endret)
For ca et år siden kom jeg bortpå en hudpleie serie fra israel på oslo city. de stod på en stand og solgte blandt annet salt på sånne store bokser, og en sånn neglefil som gjør neglene blanke.

Finner ikke de noe sted lenger og vil kjøpe til dama. Noen som vet navn og evt nett adresse?

De som sto på Oslo City og solgte bl.a. salt og neglefiler, de kommer fra PREMIER. Søk på "premier dead sea" eller noe lignende på Google, så får du mange treff. Enig i at deres produkter er knall!

Endret av Golde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...