Gå til innhold

Hvor lenge varer en 15 ml krukke med Ylang Ylang Balm fra Decleor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne balmen drøy i bruk? Har bestilt en krukke på 15 ml, siden huden min elsket prøvene jeg fikk tak i hos hudpleier, men lurer på om jeg burde bestille en krukke til? Jeg har det med å påføre litt for generøst, og jeg vil helst ikke gå tom og vente to uker på ny forsyning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg så virker ikke denne balmen drøy i det hele tatt. Jeg har dehydrert hud med masse urenheter og bruker omtrent samme mengde som jeg ville gjordt med en vanelig krem. Jeg er glad jeg bestillte 30 ml! Balmen er nok drøy om man har fet hud. Siden jeg nå er kvitt alle urenheter så vurderer jeg å bytte balm ,får håper den blir drøyere i bruk.

Ylang ylang har gjordt underverker for huden min på ekstremt kort tid! :)

Skrevet
For meg så virker ikke denne balmen drøy i det hele tatt. Jeg har dehydrert hud med masse urenheter og bruker omtrent samme mengde som jeg ville gjordt med en vanelig krem. Jeg er glad jeg bestillte 30 ml! Balmen er nok drøy om man har fet hud. Siden jeg nå er kvitt alle urenheter så vurderer jeg å bytte balm ,får håper den blir drøyere i bruk.

Ylang ylang har gjordt underverker for huden min på ekstremt kort tid! :)

Hvis du har veldig tørr hud er det jo ganske logisk at den ikke er drøy for deg da den er beregnet på fet hud.

Jeg bruker den og den er fantastisk!

Man trenger bare en pitteliten klump på spatelen for et helt ansikt. Jeg kjøpte 30ml for ca. 2 mnd siden og det vises nesten ikke at jeg har brukt av den engang selv om jeg har brukt den nesten hver natt :)

Skrevet
Hvis du har veldig tørr hud er det jo ganske logisk at den ikke er drøy for deg da den er beregnet på fet hud.

Jeg bruker den og den er fantastisk!

Man trenger bare en pitteliten klump på spatelen for et helt ansikt. Jeg kjøpte 30ml for ca. 2 mnd siden og det vises nesten ikke at jeg har brukt av den engang selv om jeg har brukt den nesten hver natt :)

Den er til både fet hud og kombinasjonshud noe som jeg har. Jeg er nok som ts generøs med påføring. Jeg bruker ca en ertestor mengde slik det står i bruksanvisningen.

Skrevet

Tenkte å tipse om eBay. Der selger de salong størrelser (100ml) til under 400,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...