elvital Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Jeg pleier å få (jule)tegneserie, et par klementiner og litt sjokkis o.l. Hva får du?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Ei klementin eller to. Sjokolade (nissefigurer etc). Slikkepinner. Små esker med nonstop. . Diverse fra slike julesnop-pakker. Pez.
Gjest Niema Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Masse godis! Julemarsipan og litt diverse.
Gjest SurSilden Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Jeg får julehefte, snop, snop og snop. Også får jeg en pakke
Nita Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Jeg er 50 og får fremdeles strømpe ( iallefall inntil i fjor) :rødme: den er som regel fylt med sjokolade, marsipan og litt smågodt det inntas i pysjen foran skjermen mens jeg ser på 3 nøtter til askepott og disneykavalkade Vet jeg er barnslig, men feirer jul hos foreldrene mine, og elsker jul og nekter å bli voksen når det gjelder jul God jul til alle julestrømpeelskere.....ok da, dere andre også
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Jeg pleier å få (jule)tegneserie, et par klementiner og litt sjokkis o.l. Hva får du? Mandariner, nissesjokolade og blad er obligatorisk. Ellers diverse godterier. Rosiner. Husker jeg og søsteren min pleiede å få legeromanen og tror det het gullromanen (om tyske baronesset og grevinner). Koste oss i dagesvis med innholdet. Da sønnen min var mindre pleide han få en liten gave i tillegg i strømpen, for å ha noe å holde på med utover dagen.
elvital Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2009 Takker for svar:) Da fikk jeg noen tips (jeg er nemlig så heldig at jeg må fikse julestrømpe selv, men jeg blir med foreldre i butikken så de betaler da :gjeiper: ). Også ser jeg at jeg har det typiske innholdet i min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå