Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en reisetrille for ca 1 år siden, men jeg er ikke helt fornøyd iom at ryggen ikke kan legges ned i full liggestilling + at jeg føler jeg blir gående ut fra vogna og liksom bøye meg frem for ikke å tråkke på den når jeg går.

Begynte derfor å lete på nettet etter en ny, og leser at det stadig anbefales en vogn som heter Carena Easy. Det beste med denne er at den kan legges i full liggestilling! står det over alt.... Men så oppdaget jeg, at det er jo den vogna jeg har!? Og den kan da ikke legges helt ned? Kan noen oppklare dette:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har easy og syns den er knall. Har liggestilling, den er tilnærmet flat (ikke helt da). Vi brukte den på reiser og slikt fra gutten var 5 mnd.

Skrevet
Vi kjøpte en reisetrille for ca 1 år siden, men jeg er ikke helt fornøyd iom at ryggen ikke kan legges ned i full liggestilling + at jeg føler jeg blir gående ut fra vogna og liksom bøye meg frem for ikke å tråkke på den når jeg går.

Begynte derfor å lete på nettet etter en ny, og leser at det stadig anbefales en vogn som heter Carena Easy. Det beste med denne er at den kan legges i full liggestilling! står det over alt.... Men så oppdaget jeg, at det er jo den vogna jeg har!? Og den kan da ikke legges helt ned? Kan noen oppklare dette:)

Vi har en sånn en der vi har hus i utlandet, og har brukt den siden ungen var 8 mnd. Helt knall, men ha smøring i nørheten, ellers knirker hjulene vettet av deg:)

Skrevet

Hm. Min knirker ja, og ungen får ikke sove i den pga ikke full liggestilling. I tillegg føler jeg at håndtakene godt kunne vært lengre ut fra vogna sånn at jeg slapp å sparke i vogna eller gå bøyd for å holde i håndtakene uten å sparke i vogna.

Ellers er jeg fornøyd, men synes den er noe oppskrytt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...