Rime Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Vi kjøpte en reisetrille for ca 1 år siden, men jeg er ikke helt fornøyd iom at ryggen ikke kan legges ned i full liggestilling + at jeg føler jeg blir gående ut fra vogna og liksom bøye meg frem for ikke å tråkke på den når jeg går. Begynte derfor å lete på nettet etter en ny, og leser at det stadig anbefales en vogn som heter Carena Easy. Det beste med denne er at den kan legges i full liggestilling! står det over alt.... Men så oppdaget jeg, at det er jo den vogna jeg har!? Og den kan da ikke legges helt ned? Kan noen oppklare dette:)
MakeItHappen Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Vi har easy og syns den er knall. Har liggestilling, den er tilnærmet flat (ikke helt da). Vi brukte den på reiser og slikt fra gutten var 5 mnd.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Vi kjøpte en reisetrille for ca 1 år siden, men jeg er ikke helt fornøyd iom at ryggen ikke kan legges ned i full liggestilling + at jeg føler jeg blir gående ut fra vogna og liksom bøye meg frem for ikke å tråkke på den når jeg går. Begynte derfor å lete på nettet etter en ny, og leser at det stadig anbefales en vogn som heter Carena Easy. Det beste med denne er at den kan legges i full liggestilling! står det over alt.... Men så oppdaget jeg, at det er jo den vogna jeg har!? Og den kan da ikke legges helt ned? Kan noen oppklare dette:) Vi har en sånn en der vi har hus i utlandet, og har brukt den siden ungen var 8 mnd. Helt knall, men ha smøring i nørheten, ellers knirker hjulene vettet av deg:)
Rime Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2010 Hm. Min knirker ja, og ungen får ikke sove i den pga ikke full liggestilling. I tillegg føler jeg at håndtakene godt kunne vært lengre ut fra vogna sånn at jeg slapp å sparke i vogna eller gå bøyd for å holde i håndtakene uten å sparke i vogna. Ellers er jeg fornøyd, men synes den er noe oppskrytt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå