Gå til innhold

Julestrømpe

Twinkle*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken dag er det man gir julesokk egentlig? 1.juledag?

Jeg pleier å ha det på juleaften, for å ha noe å drive med/se på fram til middag og gavene osv. Men tror det er litt forskjellig rundt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! :klemmer:

Jeg har julesokken klar nå med playstationspill,julehefter og godterier til samboeren min,og jeg har sååååå lyst å gi den til han nå :fnise:

Men får prøve å holde meg til morningern på julaften da :)

Får se hvordan det går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi henger opp julestrømpen lille julaften og når vi våkner julaften er det fylt opp med godis i løpet av natten :lur: Vi har alltid fått goderi og ikke gaver, så har vi noe å kose oss med til alt som går på tv mens vi venter på middagen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha det på juleaften, for å ha noe å drive med/se på fram til middag og gavene osv. Men tror det er litt forskjellig rundt om...

Akkurat sånn er jeg vant med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får ungene julesokken 1.juledag. Det er jeg også vant med fra jeg var liten. Julaftens morgen er det noe aktivitetsting i kalendergave for å døyve på ventetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Hos oss har det alltid vært på morgenen på julaften :) Foreldrene våre sniker seg inn seint på natta og henger strømpen på sengestolpen slik at de er der når vi våkner. Da vi var små, pleide brødrene mine og jeg alltid å prøve å holde oss våken helt til de kom inn og hang strømpene, men vi klarte det aldri... :ler: Utrolig koselig å tenke på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ingrid_*

I min barndom fikk vi julestrømpe 1. juledag morgen - og det har jeg gjort med ungene mine også.

Julaften fikk de kalendergaver - strømpen 1. juledag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min barndom fikk vi julestrømpe 1. juledag morgen - og det har jeg gjort med ungene mine også.

Julaften fikk de kalendergaver - strømpen 1. juledag morgen.

Da jeg var liten fikk vi strømpe 2. søndag i advent (mulig tysk skikk??).

barna får natt til lille julaften. Henger opp en strømpe kvelden før, som byttes med julestrømpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset henger vi opp julestrømpene lille julaften, slik at man kan kose seg med innholdet på morgenen julaften.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...