Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hei. Kan noen anbefale en bærbar pc for meg, skal i hovedsak se litt film, tvserier, surfe på nettet, høre på musikk, og av spilling så blir det igrunn mest sannsynlig the sims og ikke så mye annet. Noen som har forslag til en bærbar pc som er god og egner seg godt til det jeg har tenkt å bruke den til? har nå en acer og det skal jeg IKKE ha igjen, værste pc jeg har hvert borti!
feuerstein Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Trenger du en som kan gå en stund på batteri, eller vil den nesten alltid stå med tilgang på strøm fra veggen?
Kjetil S. Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Har hørt at bærbare har en fryktelig kort levetid i forhold til mange stasjonære, men bortsett i fra det så er det mange gode testresultater å støtte seg til på nettet. Bare å google i veg! :-)
Gjest Gjest_ostepop_* Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Hei. Kan noen anbefale en bærbar pc for meg, skal i hovedsak se litt film, tvserier, surfe på nettet, høre på musikk, og av spilling så blir det igrunn mest sannsynlig the sims og ikke så mye annet. Noen som har forslag til en bærbar pc som er god og egner seg godt til det jeg har tenkt å bruke den til? har nå en acer og det skal jeg IKKE ha igjen, værste pc jeg har hvert borti! Hva annet betyr noe for deg Design? Vekt? Størrelse? Budsjett?
Gjest ts Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 den blir nok mest stående med strømledningen i, grunnen til at den skal være bærbar er at jeg kan dra den med meg rundt i leiligheten og på hytta osv.. ellers hadde jeg gått for en stasjonær,men er jo litt knotete å flytte den til senga f.eks. design er ikke det viktigste, bare den ikke er stygg, men jeg gidder ikke betale fryktelig mye tusner på en pc pga. utseendet, men hadde ikke gjort noe om den var i rosa eller i en annen fresh farge heller ikke noe mindre en den jeg har nå og den er 15,4", så enten det samme eller bittelitt større. budsjettet skal helst ikke komme på så mye mer enn 7000,- da pappa har sagt han kan betale halvparten hvis jeg holder meg under det... har en bror som har tittet litt på bærbare for meg og funnet ut at dell inspirer 15,6" burde funke godt til det jeg bruker pc til, så tror jeg lander på den hvis ingen har noen gode invendinger mot det hvis noen har opplevd mye problemer o.l. med de?
Gjest ts Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 her er de jeg mener.. de heter jo ikke inspirer min inspirion, og valget er mellom de to nederste hvor det står grafikkkort i oransje ring på
Eplefe Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Hvis det er de to du har å velge mellom tar du den øverste.
Gjest ts Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Hvis det er de to du har å velge mellom tar du den øverste. må ikke velge mellom de to, men var de to ene broren min mente ville være bra nok til den bruken jeg skal bruke den til.
Gjest Epleknollen Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 må ikke velge mellom de to, men var de to ene broren min mente ville være bra nok til den bruken jeg skal bruke den til. Begge de to holder i bøtter og lass til bruken du skisserer. Klart...den øerste er best, men til ditt bruk tror jeg du klarer deg leeeeeenge med denne: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...ellite-l450-12e Bare for å forvirre deg fullstendig: Hadde MIN far betalt halvparten opp til 7000 hadde jeg sett på Mac (7990), men det er en helt annen sak. Den er her: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...A/apple-macbook
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå