Gjest Gjest_engstelig_* Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Samboeren min kan av og til være truende og hardhendt mot meg. Jeg lurer på om det er vanlig og hvor mye jeg skal godta. Jeg er ikke på jakt etter høre at jeg må forlate han, jeg er bare nysgjerrig på om andre opplever det samme.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Slik skal det ikke være. Dere skal være på lag. X en var hardhendt og truende mot meg. Man skal ikke gå rundt å være redd.
Camilla :) Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Nei. Hvor mye skal du godta? Man skal ikke godta noe som helst form for vold. Du er verdt mer enn som så!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Nei. Han er den jeg til enhver tid stoler aller mest på her i verden. Uansett hva det gjelder. Du bør revurdere om du føler at du er redd for din egen kjæreste. Selv om det "bare" er av og til.
bergans Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Det er vel ganske enkelt; Du skal aldri føle deg truet av partner, og opplever du noe fysisk som hardhendt så bør partner få vite dette og korrigere adferden sin (tenker ikke på seksuelle situasjoner hvor begge parter er innforstått med dette). Føler du deg truet og at han behandler deg hardhendt så er det varsellamper de luxe.
Kjetil S. Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde ikke tolerert en samboer jeg følte at jeg hadde hatt en grunn til å frykte. Hvordan kan noe bli bedre av hele tiden å måtte gå og være redd for neste gang....??
Gjest Den plagsomme gjest Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Det er ikke vanlig og du skal ikke godta noe annet enn at han er god og snill mot deg.
Gjest står han av Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Nemlig! Hvorfor såre hverandre?
Kjetil S. Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Nemlig! Hvorfor såre hverandre? Eller rettere sagt; Hvorfor såre den man elsker og er glad i????
Gjest Nanette Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 Nei, det er ikke vanlig. Heller ikke vanlig å måtte være redd for partneren sin. Et slikt forhold er ikke sunt. Kom deg vekk mens du kan.
Gjest Gjest_Tullemor_* Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 Nemlig, Kjell. Jeg er gjesten over. Bli sveket at den personene du har stolt på mest gjør at man blir syk.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har aldri vært redd for kjæresten min. Det er hos han man skal føle seg trygg og elsket. Om man føler seg utrygg og er redd for at kjæresten skal skade deg...da er det noe galt i forholdet! Om han ikke endrer seg etter å ha snakket med ham om det...er det bare å komme seg ut av forholdet!.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #13 Skrevet 22. desember 2009 Aldri vært redd mannen min. Tror ikke jeg kunne hatt et sunt og godt forhold med noen jeg var redd for.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Nei, mannen min er aldri hårdhendt eller prøver å true meg til noe. Hvorfor skulle han egentlig det? Er det noe jeg ikke vil må han jo bare akseptere det. Et samliv består av veldig mye møtes-på-midten og å respektere forskelligheter. Det er egentlig heller ikke andre som truer meg eller prøver seg med vold. Hvos det skulle skje tror jeg at jeg hadde anmeldt dem på flekken. Hadde jeg gjort masse dumt og ulovlig eller var til skade for meg selv eller andre, kunne mannen min gjerne få lov å true meg med f.eks å gå fra meg eller å få meg til behandling, men ikke med vold.
Jade Skrevet 22. desember 2009 #15 Skrevet 22. desember 2009 ALDRI! Hvis noen gjør deg redd, så bør han ikke være kjæreste med deg. Ikke venn, engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå