Gjest Gjest_vilde_* Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Jada, noen er ute for å kjøpe julegaver, andre vasker hus og står i. Jeg skulle ha fri noen dager siden jeg har vært flink pike og gjort meg ferdig med alle juleforberedelser. Men hva skjer da?!!? Joda, svinepesten slår meg ut. Har ingenting å se på tven, og grunnen til det er jo selvsagt at kanalene mine har falt ut. Så nå legger jeg min lit til dvd-spilleren min. Så nå trenger jeg deres hjelp jenter, har dere noen filmtips? Jeg er ganske altspisende hva film angår, men er nok for pinglete til å se de verste grøsserene. Kan legge til at jeg allerede har sett "Love Actually" fire ganger siste dagene. Takk for tips!
*appifany* Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Polarekspressen; animasjonsfilm. Helt nydelig. The Holiday; søt film om to kvinner som bytter liv i julen Hjemme alene 1-4 Bare må se Narnia-filmen. Litt jul Kommer ikke på mer nå.
LineGourmet Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 (endret) Nothing but the truth med bl. a matt dillon. Veldig bra. Thriller/politisk Inglorius bastards - tarantino Happy filmkveld Endret 21. desember 2009 av LineGourmet
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Jeg anbefaler å begynne å se en serie!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Tja.. Kan jo nevne noen gamle og noen nyere eg da. :gjeiper: . Alien, Aliens, Alien 3, Alien Resurrection. Star Wars. Underworld (1,2 rise of the lycans). Ghostrider. Resident Evil (1-3). The Secrets of Moonacre (den skal visst være bra, men ikkje sett den sjøl, ennå). The Spiderwick Chronicles. G.I Joe - the rise of the cobra. Jumper. Surrogates. Gamer. Terminator Salvation. The Day the Earth stood still. Journey to the center of the earth. The Happening. Transformers. Battle for Terra. Cloudy with a Chance of Meatballs. Kung Fu Panda. Ice Age (1-3) Monsters vs Aliens. Happily Never After (1-2). Howl's Moving Castle (Laputa - Castle in the Sky). Up. Vexille.
Gjesten Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Love Actually! Den må man jo se i julen!
Gjest mymlen Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 kommer jo selvsagt helt an på smaken din mine favorittfilmer, som er litt "must" å ha sett er jo ringenes herre, blood dimand (min favoritt!), shine og billy elliot. nå, ved juletider, er også love acually et slags must. masse kjærlighet og jul, på samme tid. ingen jul uten den, hehe! hvis du liker grinefilmer er the notebook noe for deg!
pittie Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 Ingen som ser at hun allerede har sett love actually 4 ganger? Regner med hun ikke orker å se den igjen Four Christmases er ett tidsbedriv.
Gjest filmtips Skrevet 24. desember 2009 #9 Skrevet 24. desember 2009 Har planlagt litt DVD titting selv framover. Funne fram litt kosefilmer. Skal se: Jack og bønnestengelen Legend of the leprecauns 10th kingdom Lurer litt på å se rockn roll wolf igjen (med grimm og gru) Fekk ein ny serie eg har lyst å se Life on mars Har terminator Salvation og My bloody valentine 3D på blueray liggandes. Også trur eg skal se "soldier" med kurt russel
Gjest Bond Skrevet 24. desember 2009 #10 Skrevet 24. desember 2009 * The Fountain - nydelig kjærlighetshistorie, visuelt veldig fin (og uten dataeffekter!) * Volver - tøffe kvinner, Almodovar * Das Leben der Anderen - utrolig bra historie, litt sånn grinefilm for meg * Dare mo shiranai (Nobody Knows) - japansk, litt dokumentarisk, utrolig følsom historie - en av mine favoritter gjennom tidene * Pans Labyrint - fantastisk skjønn historie, rett og slett vakkert * La vita è bella - utrolig feelgood film, selv om tematikken er litt tung * Little Miss Sunshine - koselig og varm film også - mye moro i tillegg! * Sunshine (av D. Boyle fra 2007) - sci-fi, men med utrolig bra historie, og er nok relativt lite tradisjonell sci-fi. * Children of Men - også sci-fi jeg likte ganske godt. * History of Violence - tøff og litt alvorlig Det er i hvert fall litt av hvert som jeg kom på nå Kanskje noen serier kan også være noe? Mine favoritter nå om dagen er IT Crowd & Black Books, begge er helt sinnsykt morsomme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå