noramora Skrevet 18. januar 2010 #41 Skrevet 18. januar 2010 Å du milde HIMMEL for en total avsløring av din innsikt. Dette kan du virkelig! OK, hør her. Jeg mente aldri at de to var av samme egget, men det jeg mente var: HPen har 500gig harddisk 4gig ram om jeg ikke husker feil litt dårligere prosessor og prisen var langt mindre. Beklager for at jeg ikke gadd og sitte og rote etter to likense. Jeg er fullt klar over om bærbaren hadde hatt bluetooth og alt det der så hadde HPen kostet litt mer men fortsatt vært billigere. Nå orker ikke jeg kaste bort mer tid på sånne overlegne, eple"smarte" folk som deg. Du skjønner ingenting. Du er trangsynt og ekkel. (nå vet ikke jeg hvordan du er irl, men her er du ihvertfall et herk å ha med å gjøre) snakkes
noramora Skrevet 18. januar 2010 #42 Skrevet 18. januar 2010 En appelsin koster ikke det samme som en blyantspisser, og de har omtrent like mye felles som maskinene du sammenligner. HPen tømmer batteriet på et blunk, til tross for en mye latere prosessor. I tillegg er den tyngre, har markert større volum og mangler bluetooth. Det ene er en ekte bærbar, det andre er en stasjonær lekemaskin som er enkel å flytte på. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle forsvare en Apple, men denne sammenligningen blir bare for dum. Jeg er KLAR over at det var en dårlig sammenligning, men OM den HPen hadde hatt bluetooth, litt bedre CPU hadde prisforskjellen fremdeles vært ganske stor. Det var det jeg mente. Gadd bare ikke sitte og rote på komplett etter to pc'er med samme spesifikasjoner. Beklager så meget.
Gjest epleknollen Skrevet 18. januar 2010 #43 Skrevet 18. januar 2010 Du skjønner ingenting. Du er trangsynt og ekkel. (nå vet ikke jeg hvordan du er irl, men her er du ihvertfall et herk å ha med å gjøre) snakkes Jeg skjønner det er ubehagelig å bli avslørt, men sånn kan det oppleves når du kaster ut sterke meninger i en diskusjon du egentlig aldri burde deltatt i.
Henkie Skrevet 18. januar 2010 #44 Skrevet 18. januar 2010 OK, hør her. Jeg mente aldri at de to var av samme egget, men det jeg mente var: HPen har 500gig harddisk 4gig ram om jeg ikke husker feil litt dårligere prosessor og prisen var langt mindre. Beklager for at jeg ikke gadd og sitte og rote etter to likense. Jeg er fullt klar over om bærbaren hadde hatt bluetooth og alt det der så hadde HPen kostet litt mer men fortsatt vært billigere. Nå orker ikke jeg kaste bort mer tid på sånne overlegne, eple"smarte" folk som deg. Du skjønner ingenting. Du er trangsynt og ekkel. (nå vet ikke jeg hvordan du er irl, men her er du ihvertfall et herk å ha med å gjøre) snakkes Vet du hva "noramora". Her har du kastet deg ut i en diskusjon hvor du mildt sagt virker til å være på syltynn is hvor bl.a "Epleknollen" har satt deg på plass. Det må du tåle. Life sucks :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå