Zinnia Skrevet 21. desember 2009 #1 Del Skrevet 21. desember 2009 Har jo litt tid enda, men jeg har store problemer med å finne på gaver til flere i min familie. De vanskeligste som jeg foreløpig ikke har noe til er pappa, stefar, og besteforeldre (ett par). De har alle det meste, ønsker seg ingenting, og har god råd. Jeg ønsker ikke å gi såkalt gave med mening, ikke at det er noe galt i det, men føler ikke det passer. Jeg er har ikke et veldig nært forhold til noen av dem, noe som også gjør det enda vanskeligere, siden jeg oppriktig har lyst til å finne den beste julegaven til de likevel. Gavekort er jo en løsning, men da blir det så tydelig akkurat hvor mye jeg har brukt og da føler jeg det må være helt likt, og føler også at det kan bli litt upersonlig. Det kan eventuelt være en del av en gave da. Jeg har og samboer, så må også være store nok gaver til at det er fra begge to til de aktuelle personene. Uff, jeg gjør det sikkert mye vanskeligere enn det er, men jeg får alltid prestasjonsangst av julegavekjøpingen, er så redd for å bomme totalt, eller at de ikke blir glad. :gjeiper: Så nå håper jeg noen kommer med noen fantastisk bra ideer jeg ikke har tenkt på selv, hehe Eller bare kommer med noen gode råd om at jeg klarer å finne på noe lurt som er bra nok likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla :) Skrevet 21. desember 2009 #2 Del Skrevet 21. desember 2009 Til besteforeldre har vi kjøpt en digital bilderamme der vi legger inn en del bilder av familien. Disse finnes i forskjellige prisklasser. En kurv med forskjellige godsaker i er alltid en slager. Fyll opp med litt forskjellig, både vått og tørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENALI Skrevet 21. desember 2009 #3 Del Skrevet 21. desember 2009 En korg med olika ostar och en flaska vin är ju inte dumt. Eller en korg med lite kaffe och lite olika sorters choklad. Annars är ju någon bok alltid uppskattat att få tycker jag! Då måste man i o f veta vad de har för intressen/ är intresserade av att läsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. desember 2009 #4 Del Skrevet 22. desember 2009 Stefar har fått fra rema 1000 addidas sett m deo og dusjsåpe ca 70 kr. Vin er fint. Kino-billetter har noen fått. 200 for 2 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #5 Del Skrevet 22. desember 2009 Abbonnement? Sjekk bladkongen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 22. desember 2009 #6 Del Skrevet 22. desember 2009 Vin eller konjakk/portvin e.l. "Luksusvarer" som god olivenolje/balsamico, diverse pesto, marmelader e.l. God kaffe og sjokolade Spekemat - f eks fenalår eller spekepølser fra lokale leverandører. Vi har en som har egen bil han kjører rundt med i disktriktet og selger forskjellige pølser av elg, reinsdyr, hjort osv osv Pakker med kremer/hudpleie - jeg synes ACO-seriene fra Apoteket er helt supre faktisk. Gavekort på kinobilletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 22. desember 2009 Takk for alle tips! Så langt har jeg kjøpt: Til besteforeldrene; håndsåpe og håndkle fra L'occitane. Planlegger å også kjøpe inn vin, julekaffe, noe spekemat og hjemmelaget konfekt til dem. Evt også et julekort, er det teit/for sent å gi det på julaften? Til pappa; fint belte fra litt dyr butikk som kan syes inn og spesialtilpasses gratis dersom han ønsker det. Aner ikke om han trenger belte, men håper det faller i smak. Til stefar; elektrisk dressingmikser. Han er ganske så avansert hobbykokk, så håper han synes den er gøy og nyttig. Ekstra til pappa og stefar; brusetabletter til bad fra L'occitane, og lakriskonfekt fra Bassets. Så da må jeg bare lsge hjemmelaget konfekt i morgen og fikse de siste tingene til besteforeldrene, så er det klart Lurer på en ting til, dere som er samboere, skriver dere fra begge to på alle pakkene? Eller gis noen sammen, og noen bare fra den som er i familie? Hva er vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå