Gjest Anonymus Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hvor kjøper dere jojobaolje og mandelolje?
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Myrra.no har rimelige oljer og pakken kommer raskt i postkassen når den er liten
Gjest Raptuza Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 mandelilje fås på feelunique. søk på almond i søkefeltet.
Gjest Heidie Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Jojobaolje får du på Coastal Scents billig
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Jeg kjøper olje her http://www.iherb.com/Search?kw=oil Siden har ekstra billig frakt for tiden. Bruk søkefeltet for å finne den oljen du vil ha.
Gjest Gjest_pernille_* Skrevet 25. desember 2009 #8 Skrevet 25. desember 2009 jeg kjøper på www.urtekosmetikk.no Hvis du betaler forskudd slipper du ekstrautgifter til porto etc.
Titti72 Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk en flaske jojobaolje til jul. Hva er den egentlig til?
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 #10 Skrevet 25. desember 2009 Jeg fikk en flaske jojobaolje til jul. Hva er den egentlig til? Jojoba olje
Gjest fine Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 Jeg fikk en flaske jojobaolje til jul. Hva er den egentlig til? JOJOBAOLJE KALDPRESSET - ØKOLOGISK INCI-navn: Simmondsia chinensis Oljen er meget stabil mot oksidering og har vanskelig for å harskne selv ved lang tids oppbevaring. De fleste mennesker tåler den meget bra. Absorberes lett av hudens øverste lag og gir en fløyelslignende følelse. Mykner, beskytter og binder hudens fuktighet. Den har en naturlig solfaktor på 4. Gjennom flere forsøk i USA har man funnet at jojobaolje har positiv effekt ved behandling av flass og seborré. Den brukes også mot akne og tørr eksem med godt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå