Gå til innhold

En annen kuk til kona som ekstragave til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ulike varianter av en fantasi om kona mi, som er søt, omtenksom, ung, vakker og deilig:). I hovedtrekk går dette ut på å se kona kose seg med en annen mann. Stikkord er ydmykelse og rå tiltrekking dem imellom (sterkeste manns rett/naturlig utvelgelse). Grensen for berøring av mannen må vel for egen del gå ved å styre mannens kuk inn i min kone, som en del av ydmykelsen. Håper noen forstår at dette med ydmykelse i en slik situasjon ikke er motstridende med kjærligheten mellom meg og min kone, tvert imot. Noe slikt ville gjort meg ENNÅ mer kåt på min superdeilige kone:)

Skjønner at mange kvinner finner dette frastøtende, men kanskje noen ser annerledes på det om de skjønner hva menn med slike fantasier egentlig tenker. For min del handler det om min nærmest tilbedelse av kona mi, både mentalt og hennes kropp. Ville kysset henne mer lidenskapelig enn noen gang etter en slik seanse, og ser for meg en lett og munter stemning etterpå, ikke noe dystert:)Har ikke turt å ta opp dette med kona, tar tiden til hjelp foreløpig. Som sagt, fantasien har flere varianter, og om hun skulle foretrekke det, ville det funket helt fint for meg om jeg ikke var til stede (altså et åpent forhold for henne), og at jeg fikk detaljene etterpå.

Er redd kona mi skal finne det hele uromantisk, og tro at jeg er likegyldig til forholdet og henne, og det er litt synd, siden denne fantasien i stor grad er så sterk hos meg nettopp på grunn av mine romantiske følelser for henne. Any questions? hehe:D

Uansett, god jul:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Knekkebrød
Skrevet

Ekstragave sier du, men til hvem da? Strengt tatt er det vel en gave til deg selv først og fremst, ikke til din kone?

Skrevet
Ekstragave sier du, men til hvem da? Strengt tatt er det vel en gave til deg selv først og fremst, ikke til din kone?

Derav spørsmålstegnet i tittelen, I presume;) Jeg lurer jo rett og slett litt på om dette kunne vært noe du som dame kunne tenkt deg? Kanskje med en ukjent mann? Eller er det noen kjente som kan være eneste grunnen til at du som dame ville kunne vurdere dette? Kollega, kompis av kjæresten, svigerfar, kjent person, noen andre?

Også når man kjøper sexy undertøy til kona, ansees det jo som en gave til mannen selv, så akkurat det med gave er ikke tema her, beklager hvis jeg forvirra deg.

Gjest knekkebrød
Skrevet

Ok takk for oppklaringen :)

Det er sikkert ikke det svaret du ønsker deg dessverre, men jeg kunne ikke tenke meg dette.

Jeg vet ikke hvordan din kone vil reagere om du tar det opp, men er det noen annen måte du kan oppnå den samme følelsen av å være ydmyket på? Om ikke forslaget ditt faller i god jord er det kanskje mulig å oppnå den samme følelsen på? Jeg ser at noen som tenner på ydmykelser liker at kona klager på at penisen hans er for liten, ville du kunne tenne på dette?

Eventuelt kunne dere ha et rollespill kanskje, hvor dere drar til en ukjent by og later som dere ikke kjenner hverandre, dere kan avtale å "møtes tilfeldig" et sted, ta inn på hotellrom som to fremmede hvor hun kan dikte opp fantasihistorier om alle de mennene hun har ligget med, hva de gjorde og størrelsen på utstyret deres?

Om min mann foreslo for meg at jeg skulle ligge med en annen mann mens han så på ville ikke jeg ha gjort det - men jeg ville strukket meg langt for å finne et alternativ vi begge kunne trives med. Jeg tror at rollespillalternativet er det som hadde fungert best for meg.

Skrevet

Nei da. Kjempe romantisk...!

Jeg tenner også på slike fantasier, men skal være ærlig og innrømme at dette er din fantasi og ikke hennes.

Dette er sex og ikke romantik.

Gjest ostepopp
Skrevet

jeg er en av disse kvinnene som syns at det høres spennende ut. det finnes mange måter å være i gode parforhold på. men må spørre deg om du har snakket om dette med din kone i det hele tatt? vet at du ikke har vært spesifikk, men er hun klar over din fantasi? og så må jeg komme med ett spørsmål til deg mens vi er igang, og tror du er en mann som kan gi meg ett ærlig svar:

min situasjon er slik:

har truffet en mann på nettet. fikk god kontakt, han sier at han tenner på meg psykisk og fysisk ( i seg selv noe jeg aldri har hørt fra folk som kun var hypp på en sexuell relasjon før)

men etter å pratet åpent om det ene og det andre, så har han gitt uttrykk for at han vil se meg med en annen mann. vi har ennå ikke hatt skikkelig sex, og han vil at første gang vi har oss skal være med en annen mann. jeg er åpen for det. men får høre at han bare vil utnytte meg. kan så være, men kan det ikke også være at han vil se hvilke grenser jeg harm før han involverer seg.jeg pleier å ha en ganske stor sexuell tiltrekning på endel menn. hmm...tilbake til deg. føl deg litt forsiktig fram. jeg syns iallefall ikke du skal skamme deg noe over det, for meg er det en gavepakke å treffe en mann som vil dele meg. ofte er jo fantasien om to kvinner sterk!

lykketil

Skrevet

Dette hadde jeg tatt opp med henne en gang situasjonen passet seg slik. Definitivt ikke noe jeg bare hadde gitt i "julegave". Det er ikke alle kvinner som liker slikt - noe det virker som du er fullstendig klar over :)

Skrevet

Jeg om min kone har fantasert i noen år om å få en ekstra mann med oss for kos og hygge. Vi har pratet om alle aspekter rundt dette. Det er mange tråder/diskusjoner om emnet på nettet og en del ting som må være på plass. Ting skal være avklart på forhånd ift. hva som er lov og ikke lov etc.

Vi håper å få gjennomført dette, men problemer vårt har vært å finne den rette kandidaten. Vi er kommet til at vi ikke finner han på noen nettsider. Det er så utrolig mange useriøse mannfolk på nettet, på kontaktsider - de skremmer bort fruen. Useriøse, vulgære svar, gjerne korte hvor de legger ved bilde av penis.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Du må vel nesten bare lufte ideen for din kone i ein passende situasjon og se hva hun sier.

Eg hadde ikkje likt det, og eg hadde faktisk blitt litt smålig irritert over at sambo ville dele meg med ein fremmed fyr.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig tent dersom min mann hadde foreslått dette, men ta praten forsiktig. Eventuelt si at du har drømt det og at du ble tent av det? For min del ville dette tent meg fordi jeg ville følt meg ydmyket av det, så det kommer jo litt an på din kone - tenner hun på litt ydmykelse eller ikke?

Å finne noen mann som faktisk vil la deg stikke hans penis inn i henne, tror jeg kan bli litt vanskelig. Men menn som kan ville gjøre det andre, bør dere kunne finne. Aller best er vel om dere møter noen på ferie som dere føler dere komfortable med. Kanskje hun har en eks eller tidligere elsker/bekjent hun kunne tenke seg?

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke gitt det som julegave. Noe det jo i og for seint er for sent til nå! :)

Dette er din fantasi. Og det bør du prate med henne om. Prøve deg frem, og se om hun har noe av det samme tenningsmønsteret. Det kan være vanskelig å ta opp, men forslaget noen kom med om å si at du har hatt en drøm er ganske bra.

Samtidig tror jeg kanskje det vil være bedre å starte i det små. Hva med å avtale at hun har full frihet mens dere er ute på byen sammen. At dere går sammen, eller aller helst hver for dere, på et utested der hun får flørte hemningsløst med alle som viser interesse for henne. Samtidig som du er der og ser alt, og at både du og hun vet dette. Om hun er åpen for sex med en annen mann men kanskje er litt ukomfortabel med det i starten kan dette være en grei begynnelse.

Lykke til :)

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Ahhh, en slik gave skulle jeg ønske meg!

Jeg har i høst tatt av 15 kg og fresha meg skikkelig opp. Hadde vært deilig med en runde på byen å fått oppmerksomhet. Ikke minst å dratt i havn den peneste mannen. Alt med tillatelse fra min kjære hjemme.

Lene

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet
Ahhh, en slik gave skulle jeg ønske meg!

Jeg har i høst tatt av 15 kg og fresha meg skikkelig opp. Hadde vært deilig med en runde på byen å fått oppmerksomhet. Ikke minst å dratt i havn den peneste mannen. Alt med tillatelse fra min kjære hjemme.

Lene

At kvinner tør slippe sine "løs" sluppne ideèr ut blandt mengden allthough via et anonymt innlegg synes jeg er kult..

mann

Skrevet

Du må nok spørre kona di pent først, og det kan mottas på mange forskjellige måter det der..

Jeg hadde en kjæreste en gang som foreslo trekant med en kompis av han en gang. Det tente jeg veldig på, jeg hadde jo også sagt at det var en fantasi. Men så foreslo han en dag at jeg skulle bli kneblet og fastbundet og få bind for øynene og at det skulle komme en tredje, fremmed person, å knulle meg. Da sank hjertet mitt.. Jeg prøver å forstå greia, og jeg liker jo ydmykelse og alt det der (sikkert derfor han foreslo det), men det begynte å føles ut som han ikke brydde seg så mye om meg når han ville dele meg med gud og hvermann. Så du må prøve å forklare det synspunktet ditt med at dette skal være romantisk og kjærlighet ganske grundig tror jeg. Hvis ikke kan det virke ekstremt uromantisk (mange vil jo mene det er det uansett!).

Gjest Kanskje
Skrevet

Dette kunne kanskje vært noe, dersom mann fikk bytte på rollene med jevne mellomrom. Bør foreslåes

Skrevet
Jeg har ulike varianter av en fantasi om kona mi, som er søt, omtenksom, ung, vakker og deilig:). I hovedtrekk går dette ut på å se kona kose seg med en annen mann. Stikkord er ydmykelse og rå tiltrekking dem imellom (sterkeste manns rett/naturlig utvelgelse). Grensen for berøring av mannen må vel for egen del gå ved å styre mannens kuk inn i min kone, som en del av ydmykelsen. Håper noen forstår at dette med ydmykelse i en slik situasjon ikke er motstridende med kjærligheten mellom meg og min kone, tvert imot. Noe slikt ville gjort meg ENNÅ mer kåt på min superdeilige kone:)

Cuckold, er ikke det alle menns drøm da?!! :)

Skrevet

Høres mer ut som en julegave til den fremmede mannen, spør du meg.

Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet
Høres mer ut som en julegave til den fremmede mannen, spør du meg.

lol.. ja du har et godt poeng dær.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...