Gå til innhold

Hvor lang tid fra første date til kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra dere møtte hverandre første gang til dere kalte dere kjærester?

Og når fortalte dere andre om forholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En uke - fortalte andre om det før første date faktisk.

Skrevet

Han flytta mer eller mindre inn hos meg etter 1.5 uke, så vi behøvde ikke si så mye - handlingen talte for seg selv.

Skrevet

2-3 uker tok det før vi ble kjærester. Vi har felles venner og de fikk vite om oss fort. Men vanskelig å skjule noe for dem uansett siden de hadde sett oss kline på en fest.

Men vennene mine venta jeg litt med å fortelle om han siden jeg har hatt litt uflaks med kjærligheten før.

Skrevet

4 mnd. Var en mildt sagt frustrerende tid. Ingen av oss turte å ta opp temaet.

Skrevet (endret)

Du får svare, Belladonna...

Hvor lang tid vil det ta oss, tror du...?? ;-))

Endret av Kjetil S.
Skrevet

Det gikk omtrent to måneder.

Jeg tok ting langsomt, og tålmodig syns jeg han var. Etter omtrent to måneder kommer min-sin og spør: "Du, altså, når skal vi ta et skritt videre?", i en rimelig utålmodig tone. Hehe.. :)

Skrevet

2 - 3 måneder tok det før vi var offesielt sammen.

Sprang ikke akkurat rundt å sa det. Var vel mer at andre spurte "Er dere kjærester nå da?" :gjeiper:

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Vel, vår første date var dagen etter at vi møtte hverandre for første gang. Etter det fortsatte vi å se hverandre nesten hver dag, og oppførte oss som om vi var sammen selv om vi ikke var det offisielt(jeg var i begynnelsen veldig skeptisk til å være sammen med noen). Heldigvis var han veldig tålmodig, og etter tre-fire måneder ga jeg etter, og vi ble sammen :) Han begynte å fortelle folk om det med en gang jeg hadde gått den kvelden, utbasunerte det både på msn og facebook :fnise: Mens jeg var litt mer tilbakeholden...tok vel to-tre uker før jeg hadde fortalt de fleste av vennene og familien det.

Skrevet

Vi hadde et forhold i 7 år, men vi var aldri kjærester. Alt var uforpliktende. Første kysset fikk jeg 4 uker etter vi traff hverandre. Vi hadde sex 3 mnd etter vi traff hverandre.

Skrevet

3 dater, dvs omtrent 2 uker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tok vel ca 3 mnd før vi offisielt ble kjærester..

Skrevet

Det har typisk vært omtrent i underkant av 3 mnd. tidligere. Syntes det har vært en grei lengde på "bli kjent" perioden. Ikke så kort at man ikke rekker å komme skikkelig innpå hverandre og heller ikke så lenge at man får ekstrem kjærlighetssorg hvis det ikke skulle bli noe mer.

Skrevet

2 uker ca. Og ca 2 uker til før det ble offisielt.

Skrevet

Jeg reiste egentlig aldri hjem etter date nummer to, så i praksis to dager. Etter to uker kalte vi oss kjærester, men hadde fortalt folk om oss lenge før det. Til og med mamma. :)

Gjest Gjest_Micro_*
Skrevet

Kjæresten min reiste aldri hjem etter at vi traff hverandre første gang, så det blir 0 dager :-). Vi forlovet oss etter 1 og ett halvt år. Vi fortalte det til venner og familie allerede dagen etter at vi traff hverandre. Vi er begge i begynnelsen av 30-årene, og dermed voksne. Hvis det føles riktig, så hvorfor ikke?

Skrevet

Det tok ca et halvt år. Jeg var egentlig ikke klar for noe forhold. Og jeg vil uansett ha tid til å bli kjent med et nytt menneske før jeg går et skritt videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...