Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #1 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei. Jeg prøver å finne en gave til moren min, og har skjønt at hun liker å bade, og dermed liker badeting. Tenker da på alt mulig rart man heller i badekaret slik at det på en eller annen måte blir et bedre bad! Som dere sikkert skjønner så har ikke jeg peiling på sånt. Kan noen her anbefale noen badeprodukter jeg kunne kjøpt? Gjerne med pris og hvor jeg kan få tak i det!(Oslo) Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. desember 2009 #2 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Elsker å føle meg som en gudinne på badet i boblekaret. Jeg stikker innom Saape på Oslo city, 1 etg, rett ved rulletrappen opp, ved Bik Bok, til høyre... Badesalt med farge og duft. Eller Badeskum, bade olje. De har flotte gavepakkninger. Om du vil dra den litt lenger, stikk over brua til Byporten ligger en såpebutikk som er lekker, og sær, nytenkning innen såpe...Du ser den når du kommer dit. Rett over gangen ligger oxo en bade-butikk, lik Saape egentlig.... Glasmagasinet har en butikk i 3 etg. Ha Det På Badet! Morro. Litt dyrere. nakkepute Steen og Strøm 1 etg har en oxo, veldig flott, ved undertøysbutikken. Så har du så klart Naturlig hudpleie fra Provence; L’Occitane (uttales: låksi’tann med trykk på siste stavelse) Skovveien 8 og Oscarsgate 19 L’Occitane Endret 21. desember 2009 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeglad Skrevet 21. desember 2009 #3 Del Skrevet 21. desember 2009 - Badebomber, badeskum, badesalt etc - En god såpe - Skrubb med langt skaft, slik at hun når ryggen - body shop - Vaske"puff" eller spavott - Gode håndklær - Stearinlys med eller uten duft - Rolig musikk - Nakkepute - Hårkur hun kan sitte med i karet - Body Lotion Du kan for eksempel kjøpe en fin kurv (Åhlens, Kremmerhuset etc) og fylle den med ting som dette. Da hadde til og med jeg blitt glad - og jeg har ikke badekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 21. desember 2009 #4 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er stor fan av LUSH, det er butikken som Wonders mener på Byporten. De har ferdige gaveesker i ulike prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #5 Del Skrevet 21. desember 2009 Lush er fantastisk, men L'Occitane er kanskje mer i "mamma-stilen"? Min mor elsker i alle fall produktene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. desember 2009 #6 Del Skrevet 21. desember 2009 stemmer Perledrømm, pappa ble helt forstyrra der inne, dyppa finga og nesa oppi alt mulig, han var helt gira vettu, lo av han da gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå