littlemama Skrevet 25. april 2002 #1 Skrevet 25. april 2002 er det noen som vet hvor jeg kan få tak i kremfargede stay-ups.har sett flere plasser,men har bare funnet hvite.det blir jo ikke så fint når torsolettet er kremfarget.eller hva?
gulle Skrevet 25. april 2002 #2 Skrevet 25. april 2002 Har kjøpt mine på MATCH, og merket er Oroblu12
Leia Skrevet 8. mai 2002 #4 Skrevet 8. mai 2002 Hva koster de kremfargede oroblu strømpene? Og hva koster undertøyet? (hvor?)
Havfruen Skrevet 8. mai 2002 #5 Skrevet 8. mai 2002 Kjøpte Orblu på Cubus i går. 99 kr. Flotte strømper. Dessuten var det "ta tre, betal for to", så nå har jeg reservestrømer+ strømpebukse dersom jeg skal bestemme meg for å bruke det. Samme pris for både stay-up og strømpebukse.
Augustbrud02 Skrevet 8. mai 2002 #6 Skrevet 8. mai 2002 Brudebutikkene skal ha kremfargede stay ups. Kjøpte selv mine i en brudebutikk og jeg anbefaler virkelig det fremfor "billig-strømper". Kvaliteten er mye bedre og de er skikkelig behagelige å ha på.12
HMSP Skrevet 8. mai 2002 #7 Skrevet 8. mai 2002 Jeg fikk et tips om å skylle strømpene i lunkent vann før man tok de på første gang. Dette fordi man jo ikke vet hvor lenge de har lagt i pakken før man kjøpte de. Det skal da motvirke at strømpene rakner så lett. I tillegg har jeg tenkt å bruke bomullshanser (tror apoteket har noen som er gode å ha på) når jeg tar de på. Så slipper jeg å engste meg for hard hud eller fliser på neglene. Klem12
julibrud Skrevet 8. mai 2002 #8 Skrevet 8. mai 2002 Jeg har kjøpt kremhvite stay-ups på H&M for kr 39,50. Lykke til! Hilsen Julibrud som blir lykkelig gift 13. juli 2002.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå