Gjest kml Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 på mobilen til kjæresten din til en annen jente hvor det bl.a stod: ååh jeg har så lyst til å se deg nå, du aner ikke... kjære deg... kyss.. Jeg og typen har hatt vanskeligheter den siste tiden og han har insistert på at det ikke er noe mellom dem.. så så jeg den meldingen. Hva ville dere gjort?
~Maja~ Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Jeg ville blitt svært skeptisk og forlangt en forklaring. Det eneste som hjelper er at dere setter dere ned og snakker om det - selv om det kanskje ikke er så lett alltid. Jeg ville uansett ikke klart å leve med den usikkerheten du har rundt dette.
Purple Basil Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde nok tatt det kraftig opp med ham!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde gitt ham ca. 45 sekunder til å forklare seg i, mens jeg pakket hans tannbørste og et klesskift i en pose til ham. Beskyldninger om mobilsnoking hadde jeg bare flirt av.
Gjest kml Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har snakket med han om det. Og han hadde bare å si at han er en flørtete person og sender "kyss" til flere venninner.. Men jeg syntes det var skikkelig respektløst, spesielt når han ikke sender slikt til meg engang..
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Den der meldingen var jo ikke bare et kyss..
~Maja~ Skrevet 21. desember 2009 #8 Skrevet 21. desember 2009 Egentlig var det ikke kysset jeg reagerte på personlig. Det var heller ''åååh, nå har jeg så lyst til å se deg, du aner ikke''-delen. Man skriver da ikke på den måten til bare en venninne? En av mine bestevenner er en gutt, men jeg skriver da ikke på den måten til ham. Jeg føler det blir veldig...''ååhh, jeg savner deg så utrolig mye'' i stedet for ''jeg gleder meg til å se deg igjen''. Men kanskje det bare er jeg som overreagerer?
Gjest kml Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Jeg reagerer også på det! Og han ser på meg liks "hva er det store problemet?" og han sier "unnskyld". men man kan bare ta imot så og så mange unnskyldninger før han kan slutte å oppføre seg som en drittsekk..
-Kleopatra- Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde ikke akseptert at han hadde reagert med total likegyldighet, da hadde jeg blitt enda mer mistenksom og lurt på hva han egentlig holder på med.
MissStiles Skrevet 21. desember 2009 #11 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde også tatt med opp med han. Snakk med han! Spør om det er noe han har lyst til å fortelle deg før du sier hva det er. Det gjorde jeg med en jeg var sammen med før. Ga han en sjanse til å forklare seg.
Gutt87 Skrevet 21. desember 2009 #12 Skrevet 21. desember 2009 Irriterer meg at folk snoker innpå mobilene til hverandre uansett om de føler de grunn til det eller ikke. Kan hende det er flere siden av en sak, kansje det var en ironisk melding. Ikke vet jeg.
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 21. desember 2009 #13 Skrevet 21. desember 2009 Gå fra ham!! Min kjæreste har vært utro. Jeg ga ham en sjanse til. Han var utro igjen. Og så enda en gang. Jeg angrer på at jeg ikke stakk på flekken! Og det som plager meg mest er at han ikke kom og fortalte meg sannheten selv. Han løyv. Igjen og igjen og igjen. Selv om han VISSTE at jeg visste. Akkurat som din kjæreste ser ut til å gjøre. Man vil jo tro på den personen man elsker, og man har lyst til å tro det når han sier det ikke er slik det ser ut til, bla bla bla. Men gå. Ikke la deg lure slik som jeg gjorde! Håper det ordner seg for deg. Mvh Maja
Gjest luremegpå Skrevet 21. desember 2009 #14 Skrevet 21. desember 2009 på mobilen til kjæresten din til en annen jente hvor det bl.a stod: ååh jeg har så lyst til å se deg nå, du aner ikke... kjære deg... kyss.. Jeg og typen har hatt vanskeligheter den siste tiden og han har insistert på at det ikke er noe mellom dem.. så så jeg den meldingen. Hva ville dere gjort? Får vondt av å si det, men skriver man en slik melding, så er det noe i det. Det er no bare å svelge den vonde klumpen, og spørre han rett ut. Jeg har lagt merke til en ting. Hvis du er me kjæresten din , og han ikke bekymrer seg for at mobilen ligger fremme når han ikke er i rommet, da er sannsynligheten veldig stor for at han ikke skjuler noe... Man merker fort hvis noen skjuler noe..Ikke drøy det, bare konfronter han, så ska du se at det går bra;)!
Rosenrød Skrevet 21. desember 2009 #15 Skrevet 21. desember 2009 Her er det virkelig ugler i mosen, vil jeg tro!
Sheherasade Skrevet 21. desember 2009 #16 Skrevet 21. desember 2009 Her ligger det tydelig noe mer bak, ja. Du sier dere har hatt problemer en stund. Og nå har det kommet så langt. Er han virkelig noe mer å satse på???
twisten Skrevet 21. desember 2009 #17 Skrevet 21. desember 2009 Du overreagerer ikke!! Hadde klikket i vinkel!! Vært i lignende situasjon selv, og d viste seg å være mer alvorlig enn først antatt, iallefall fra venninnen sin side, selv om han ikke mener mer enn en flørt, så kan det oppfattes veldig alvorlig for den annen part!
CheezDoodles Skrevet 21. desember 2009 #18 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde gitt ham 5 minutters forsprang...
*appifany* Skrevet 21. desember 2009 #19 Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde gitt ham 5 minutters forsprang... Jeg og! Det skulle forundre meg mye om jeg så MIN kjæreste gjøre dette. Er han skikkelig flørtete som person, og har du tillatt noe lignende tidligere? Er dette skikkelig uvanlig til å være han? Jeg hadde notert meg nummeret, funnet ut hvem det var og hvor mye og lenge de har hatt kontakt, å ringt kjerringa å fått ei forklaring.
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 21. desember 2009 #20 Skrevet 21. desember 2009 dere burde snakke ordentlig om det. be han om å være 100% ærlig med deg. hallo hvem skriver sånt til vennene sine liksom???? litt mistenksomt. og be ho dama om å slutte å sende slike meldinger til typen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå