Gå til innhold

er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei :) jeg har et spørsmål, og håper det er noen som kan svare meg :)

jeg går på p-piller, og har hørt og vet om folk som har blit gravid sellom. Og i det siste har jeg hatt stikking/vundt i puppene, og i magen. Det stikker/presser nederst i magen og nedover i lysken. Enkelte ganger har jeg hatt grådig vundt i korsryggen og nedover i halebeint når jeg går, av og til føler jeg meg slapp, og orker ikke å reise meg for å gjøre ting,og jeg har hatt brunt utflod, noe jeg aldrig har hatt før jeg får mensen. og skal ikke ha mensen før litt mere enn en uke, jeg har testet negativt, er det noen som har testet negativt før mens og positivt etter mens:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel så tester du ikke positivt før den dagen du skal ha mensen, max 2 dager før. Det er med andre ord helt normalt å teste negativt så lenge som én uke før mensen og positivt etter mensen fordi ''gravid-hormonet'' ikke gir utslag på testen før da. Du får bare smøre deg med tålmodighet og se om mensen kommer eller evt. teste dersom den uteblir.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

ja, jeg får bare være tolmodig:)

Men takk for svar :)

Skrevet
ja, jeg får bare være tolmodig:)

Men takk for svar :)

Det er nok det eneste du kan gjøre. Selv om det ikke akkurat er det letteste i verden. :fnise:

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Det er nok det eneste du kan gjøre. Selv om det ikke akkurat er det letteste i verden. :fnise:

Det er sant, er ikke gøyt å vente på noe spenende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...