Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg skal bestille meg matte foundation fra ID. Men hvilken farge bør jeg velge? Er de lyse eller mørke i fargene? Jeg er lys blond, har lys litt kald eller nøytral hudtone og har brune øyne. Er veldig lys selvom øynene er brune. Står litt mellom fairy light og light. Hvilken bruker dere? Fikk noen prøver fra Tikei her en dag og, N01 var den som passet best. Den varme ble for varm og den kalde for rosa. Likte Tikei godt, men har lyst på ID matte.

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Ingen? Mange bruker den jo. Hvilken farge bruker dere?

Skrevet

Jeg ville gått i et parfymeri og spurt. Pass på å gå på dagtid så det ikke bare er "ekstrahjelper" som jobber der. Når dere har funnet riktig farge, så spør om å få en vareprøve (ikke sample til 99,- Det er jo helt uhørt!). Har de ikke gratisprøver, så si at du ikke tør å kjøpe en full størrelse uten å ha prøvd det noen dager/uker. Og så kjøper du en prøve på nett istedet. Og hvis du liker den, så kjøper du full størrelse - også på nett, selvsagt!

Skrevet

Jeg hadde aldri turt å kjøpe noe slikt (spesielt når det er såpass dyrt som ID) uten å fysisk ha prøvd det på meg. Det er jo ekstremt lett å få feil farge. Så jeg støtter ideen om å gå i et parfymeri å spørre om hjelp. Da prøver de på huden din og finner akkurat det som passer.

Skrevet

Regner med fairly light passer til deg. Kanskje du blir litt klokere av å prøve denne.

Er lurt å kjøpe første gangen i en hudpleiesalong. Det er det enkleste. Evt kan du si at du må finne ut hvilken farge som passer deg for du skal ønske deg den i julegave.

Gjest Borghild
Skrevet

Takk, venus, den linken var helt genial. Tok en sjans og bestilte fairy light på strawberrynet til den nette sum av kr 167,40! Sånt er utrolig dyrt i Norge! Godt vi har SN. Digger dem! Billig, billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...