Gjest Gjest_Kitten_* Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hei dere..... Jeg traff en mann på byn og tok han med meg hjem,han ga meg sitt tlfnr. Og ville treffes igjen,å dagen etter så satt han hjemme med venner (festet) Han sendte meg mld å ønsket å treffes,jaget liksom de ut. Overnattet igjen. Sendte meg mld om at ønsket treffes siden og ba meg på middag. Senere på kvelden fikk jeg kjempe magfølelse iblandt mine venner på nette (dame) Jeg tok kontakt med henne så viser det seg at han hadde avtalt samme kvelden å treffes som date på nyttårsaften og nå ventet på taxi for han og venner skulle på4speil. Det stemte jo ikke,for den taxi viste seg å være meg. I natt så skrev hu med han på msn mens hu hadde meg pr tlf og han rodde seg unna osv Han vet ikke at jeg fant ut dette, Er han en player??? Hvordan skal jeg komme inn på dette tema uten skape helvete???
nessi Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Hvorfor er du redd for å "skape helvete" med en mann som tydeligvis vil ha flere enn deg. Kom deg unna vil jeg bare si......når han juger til henne, hva får deg til å tro at han ikke juger for deg?? Hva har han sagt til deg at han skal på nyttårsaften??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå