Gå til innhold

Hjelp!! Hvordan få nok tid?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt på nye studier, og føler meg vanvittig overhveldet!!! Før dette var jeg arbeidsledig i noen måneder, så det har vært en stor overgang, på den ene siden er det kjempedeilig å ha noe å gjøre hver dag, men samtidig føler jeg at tiden ikke strekker til lenger!

Føler at alt dreier seg om skole, 24 timer i døgnet! Det virker som om alle andre har så mye mer tid og energi til å drive med ting utenom skole, men jeg er på skolen fra 8 til 4 (forelesninger, seminarer og lesesal), drar hjem, spiser, leser kanskje ennå mer og så er jeg stuptrøtt. Og samtidig føler jeg at jeg hele tiden henger etter med lesingen. Er det bare meg som er dårlig til å fordele tiden min riktig, eller hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måten bortsett fra at jeg jobber og har studier i tillegg. Jeg har lett for å gjøre alle andre ting en å lese. har funnet ut at jeg må lage dagsplan for meg selv for at jeg skal få ting gjort. det har fungert før og da har jeg fått mer tid igjen til andre ting. slike planer har ofte en tendens til å bli for ambisiøse. prøver å legge lista litt lavere så det er oppnåelig de måla jeg setter meg selv.

Viktig at en unner seg noen avbrekk og gjør noe kjekt innimellom som en slags premie for at en har vært flink.

Lykke til!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...