Gå til innhold

Utro eks ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_chris_*
Skrevet

Jeg var i ett forhold for en tid tilbake - som plutselig ble avsluttet. Det kom som en overraskelse på meg - for vi hadde veldig få krangler og uenigheter - og alt virket tilsynelatende bra. Bare noen uker før så planla vi å kjøpe rekkehus sammen.

Uken før det ble slutt - så var kjæresten min på en uke ferie alene - sammen med noen venninner. Da hun kom tilbake - så reiste vi på ferie sammen. Denne uken var ikke ting som de hadde vært bare noen uker i forveien. Uansett hva jeg gjorde, så var det feil ( jeg vasket opp på feil måte, jeg spiste på feil måte, jeg gikk på feil måte, jeg pustet på feil måte etc ). Jeg prøvde å liste meg litt rundt henne - og vre forsiktig - for jeg tenkte at hun kanskje bare hadde en dårlig uke. Men uansett så ble ting feil. Hun begynte i tillegg å løpe hver dag ( trene ) - og kjøpte seg nytt undertøy. I etterkant så har jeg tenkt på at jeg ikke hørte telefonen hennes ringe på en uke - noe som kanskje tyder på at den var på lydløs. Når denne uken var over - og vi kom tilbake fra ferie - så sier hun at hun ikke ønsker å fortsette i forholdet mer. Jeg blir helt tatt på sengen av dette - for bare noen uker i forveien så skulle vi kjøpe ett sted å bo sammen. Hun var iskald - og dannet etter dette en festning rundt seg. Dette skjer på få dager. Vi har pratet nært og tett hele veien mens vi har vært sammen - og plutselig over natten så er det ikke mulig å nå inn til henne. Hun gjør det slutt - og kutter deretter all kontakt. Sletter meg som venn på facebook og twitter ( er det noen andre hun skal legge til ? ). Etter å ha vært sammen med henne i 1,5 år - og ting snur så fort - så sitter jeg igjen med så mange spørsmål. Jeg forstår ikke hva det er som kan gjøre at noen kan rette ryggen sin mot en annen - så raskt.

Etter å ha prøvd å forstå hva det var som skjedde - så sitter jeg igjen med en tanke om at hun traff en annen på ferien hun hadde. Og at dette må ha vært "det store" - siden hun kunne velge å avslutte ting så raskt. Jeg har aldri vært utsatt for utroskap tidligere - så dette er helt nytt for meg. Noen som har noen erfaring med dette - og hvilke tegn en skal se etter ? Sitter igjen med så mange spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare få gi deg en klem :klem:

Er jo selvfølgelig umulig for meg å vet hva som har snudd hennes følelser og væremåte så brått, men min første tanke er at hun nok har møtt en annen..............

Håper du snart finner ei å dele gode dager med igjen.

Skrevet

noe liknende skjedde med meg, men etter 14 år... etter at han hadde truffet en ny (som jeg ikke visste om da) ble han humørsyk, alt jeg gjorde var feil. Tror han konstruerte problemer i forholdet for å rettferdiggjøre utroskap ovenfor seg selv (og andre etterhvert).. de begynte å se på hus sammen nesten før jeg rakk å flytte ut.... ikke særlig stas å bli byttet ut på et øyeblikk. Føler vel ikke at de 14 årene hadde noen serlig betydning for ham...

Skrevet

Virker jo som du har rett i dine mistanker da..

Alt du gjør er feil, umulig å nå inn, trener og kjøper nye klær, lydløs telefon, og selvsagt at hun brått gjør det slutt.

Det eneste jeg synes er rart, er at det går veldig fort alt. Som regel blir man tankefull og rar en stund, før man bestemmer seg. men hun har kanskje tenkt nok i løpet av uken hun var borte. Og snakket nok med han hun evt. skal være sammen med nå...

Og så kan det jo hende at noe har skjedd før hun reiste. At hun nærmest reiste for å tenke. Eller kanskje det var han hun reiste med, for å få snakke, planlegge fremtiden og hva de skal gjøre osv.

Uansett; noe er det. Helt klart. Synes hun burde tatt seg tid til å være ærlig med deg, det er vondt å sitte igjen med så mange ubesvarte spørsmål. Du kan jo høre om hun vil treffes en dag på kafe f.eks., si at du ønsker å avslutte dette på en verdig måte og trenger svar på noen spørsmål, men gi klart uttrykk for at du ikke ønsker eller kommer til å prøve på å få henne tilbake. Det er lettere å gå videre når man får svarene, og slipper å gå å gruble.

Skrevet

Glemte du en H der..??

"Utro Heks"...?? :-)

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Jeg gjorde det samme som kjæresten din, men det var aldri noe utroskap innblandet. Vi hadde et forhold der vi var sammen 24/7, og etter jeg hadde fått en uke "borte" merket jeg at jeg trengte tid til meg selv. Vi hadde vært sammen siden jeg var 15, og jeg ville oppleve ting på egenhånd og "vokse alene".

Det VERSTE var at jeg ble beskyldt for å ha vært utro. Det såret meg til de grader at han trodde det om meg. (selv etter jeg hadde sittet fler timer og forklart han hvorfor jeg valgte og gjøre slik jeg gjorde) Jeg skjønte selv at det kanskje var et dårlig tidspunkt å gjøre det slutt på (var rett etter tiden jeg hadde hatt alene), men der og da følte jeg at det var det eneste rette.

Og det at hun sletter deg fra div nettsider kan være at hun trenger tid til å virkelig komme over deg (for det er like vondt for begge parter når et forhold tar slutt)

Får beklage hvis det kom mange skrivefeil, begynner å bli litt trøtt :søvn:

Men sender en klem :klemmer: Og ikke dra for forhastede konklusjoner på hvorfor hun slo opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...