Gå til innhold

Små julegaver til jenter på 6 og 10

Gjest Nissemor med sperre

Anbefalte innlegg

Gjest Nissemor med sperre

Nå er jeg nærmest ferdig med alle julegavene. Men jeg mangler to små gaver og jeg har fått helt sperre på hva jeg kan kjøpe.

Trenger pakker til en jente på 10 og en jente på 6. Det skal være noe morsomt eller fint, en "jentegave" (leke, pynt eller noe). Eneste jeg vet er at det ikke skal vær sminke. Pris ca 100 - 150,- til hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt store perlesett til jenter på den alderen, og fått god respons. Du kan også kjøpe hårstrikk, spenner o.l. billig på h&m. Hva med klær? Du får et lite antrekk for 150 kroner på billigkjeder som h&m, cubus og kappahl.

Du kan også kjøpe bøker, tegneblokker+tegnesaker, klistremerker, stilige blyanter til å ha på skolen etc. Hva liker de å se på tv? Du får jo utallige Hannah Montana-greier nå, og de to er jo midt i målgruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nissemor_*

Takk for tips. :) Var ute i lunsjen. Det ble et sett med "Lær å stikke" til hver av dem (garn, pinner og strikkehefte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. :) Var ute i lunsjen. Det ble et sett med "Lær å stikke" til hver av dem (garn, pinner og strikkehefte).

Hvor fikk du tak i de settene? Har også noen små jenter i den alderen jeg kunne tenke meg å gi noe slikt til, men har ikke funnet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_nissemor_*
Hvor fikk du tak i de settene? Har også noen små jenter i den alderen jeg kunne tenke meg å gi noe slikt til, men har ikke funnet det.

Kjøpte det i en lokal garnbutikk i Nordland. Heter "Barnas strikkepakke - vi lærer å strikke". Inneholder 2 nøster med Sandnesgarn (fikk velge farge), strikkepinner str 5,5 (med plastikktutt på den ene enden så ikke løkkene sklir ut) og et lite hefte. Koster 60 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nissemor_*
Super gave!!!

Ja, håper de blir glade. Er jo litt gøy å ha noe å gjøre i jula.

Er bare litt engstelig det er jeg som må stå for opplæringa. Er veeeeldig lite tålmodig, he, he. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...