Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har kommet i en litt spesiell situasjon og lurer på hva dere her inne mener... Det har seg sånn at jeg har blitt skikkelig tent på en som er mye eldre enn meg. Jeg er selv en pen jente i slutten av 20 årene og han er over 60. He he Har pratet endel med denne mannen og da, som er veldig god og snill og klok :)Han er ikke spesielt pen og mye eldre somsagt, så jeg skjønner ikke helt.Kanskje det er selvsikkerheten hans som tenner meg! Det bruser i kroppen og jeg har så lyst å bare gjøre det!!!! Men...Er dette helt normalt eller er det jeg som har blitt litt pervers?!! Får han ikke ut av hodet eller kroppen. Så, hva sier dere...
Gjest Maxtor Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Go for it...bare vær klar over at forholdet kanskje ikke blir ditt lengste =p
Ethereal Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Hvis du har lyst på han så er det vel bare å pule på.
Kjetil S. Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Høres ut som om dere begge kan bli skikkelig fornøyde her, spør du meg! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå