Gå til innhold

Hvilken mennesketype ser du etter i en partner?

vidvandre

Anbefalte innlegg

Den dype melankolske eller kjappe og skravlete? Full fart på alle kanaler mot deg eller litt fraværende?

Tror litt fraværende melankoliker passer meg best, men har jo vært sammen med begge typer så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dype melankolske eller kjappe og skravlete? Full fart på alle kanaler mot deg eller litt fraværende?

Tror litt fraværende melankoliker passer meg best, men har jo vært sammen med begge typer så..

Kan jeg få ha en kombinasjon?

Jeg liker liv og røre og skravling, men har også behov for stillhet og ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er en kombinasjon av det molankolske, men ikke fraværende som sådan. Han er den stille og rolige typen, en som ikke er for "masete" og ikke alltid i farta. Passer meg utmerket. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg ikke tror jeg trenger.

Det kan være så bra det vil på papiret og i hodet, men er det ikke kjemi, så har det ingenting å si.

Og da kan han ende opp med å være noe helt annet enn det jeg trodde jeg trengte i utgangspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovedsaken er at det er en person jeg vil finne det lett å tilbringe tid i sammen med. Det kan både være en snakkesalig eller en stille person. En kobinasjon av de to er vel heller ikke så ille, tenker jeg. :-)

Har store problemer med å takle bedrevitere og de som vil påtvinge sine egne meninger på andre, så litt runde og tolerante mennesker med et positivt livssyn tiltaler meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er som meg selv! At ulike menneske tiltrekker hverandre er nok sant, men tror ikke dem holder sammen like godt som like mennesker:)

Faller for morsomme,pratsomme, livlige menn som ikke tar seg selv så høytidlig og kan tulle litt. Men samtidig være litt sjenerte.

En jeg kan være meg selv med og ikke bli sett dumt på-kjempe viktig!!

Liker ikke at han roper høyest og mest når vi er ute blant folk, og skal ikke være avhengig å gjøre ting hele tiden.. en som får meg til å slappe av men også overrasker meg med å vise sin gale side;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så bra det vil på papiret og i hodet, men er det ikke kjemi, så har det ingenting å si.

Og da kan han ende opp med å være noe helt annet enn det jeg trodde jeg trengte i utgangspunktet...

Hmmmmmm - er dette kvinnelogikk da eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er som meg selv! At ulike menneske tiltrekker hverandre er nok sant, men tror ikke dem holder sammen like godt som like mennesker:)

Faller for morsomme,pratsomme, livlige menn som ikke tar seg selv så høytidlig og kan tulle litt. Men samtidig være litt sjenerte.

En jeg kan være meg selv med og ikke bli sett dumt på-kjempe viktig!!

Liker ikke at han roper høyest og mest når vi er ute blant folk, og skal ikke være avhengig å gjøre ting hele tiden.. en som får meg til å slappe av men også overrasker meg med å vise sin gale side;)

Here I am..!! Hehehee... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger en utadvent, sosial, pratsom, åpen mann med litt melankoli i blant :)

Du er en diplomat som vil ha en annen diplomat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_anonym_*

Helt enig! Kjemi is everything.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er en kombinasjon av det molankolske, men ikke fraværende som sådan. Han er den stille og rolige typen, en som ikke er for "masete" og ikke alltid i farta. Passer meg utmerket. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

For dere som ikke skjønner helt hva Yvonne snakker om her, molankoli er unik type melankoli observert hos Tjostolv Moland under rettsprosessen i Kongo. Man vet lite om tilstanden, annet at den trigges av utsettelse for ekstreme nivåer bananrepublikk kombinert med stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som ikke skjønner helt hva Yvonne snakker om her, molankoli er unik type melankoli observert hos Tjostolv Moland under rettsprosessen i Kongo. Man vet lite om tilstanden, annet at den trigges av utsettelse for ekstreme nivåer bananrepublikk kombinert med stress.

Jeg tror det er tjostofobi du mener. Jeg har det, seriøst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...