vidvandre Skrevet 20. desember 2009 #1 Del Skrevet 20. desember 2009 Den dype melankolske eller kjappe og skravlete? Full fart på alle kanaler mot deg eller litt fraværende? Tror litt fraværende melankoliker passer meg best, men har jo vært sammen med begge typer så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vb Skrevet 20. desember 2009 #2 Del Skrevet 20. desember 2009 Den dype melankolske eller kjappe og skravlete? Full fart på alle kanaler mot deg eller litt fraværende? Tror litt fraværende melankoliker passer meg best, men har jo vært sammen med begge typer så.. Kan jeg få ha en kombinasjon? Jeg liker liv og røre og skravling, men har også behov for stillhet og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. desember 2009 #3 Del Skrevet 20. desember 2009 Kjæresten min er en kombinasjon av det molankolske, men ikke fraværende som sådan. Han er den stille og rolige typen, en som ikke er for "masete" og ikke alltid i farta. Passer meg utmerket. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 20. desember 2009 #4 Del Skrevet 20. desember 2009 Bare det vibber og vi får ordentlig kontakt, er alt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 20. desember 2009 #5 Del Skrevet 20. desember 2009 typen som smiler uten å ha noen spesiell grunn og samtidig ikke er redd for verken å ta en utfordring eller å utfordre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2009 #6 Del Skrevet 21. desember 2009 Han jeg ikke tror jeg trenger. Det kan være så bra det vil på papiret og i hodet, men er det ikke kjemi, så har det ingenting å si. Og da kan han ende opp med å være noe helt annet enn det jeg trodde jeg trengte i utgangspunktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucia Skrevet 21. desember 2009 #7 Del Skrevet 21. desember 2009 Ærlig, snill, omtenksom, familietype. Gjerne litt tradisjonell. Jeg er for ung til å finne dem ennå, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Kleopatra- Skrevet 21. desember 2009 #8 Del Skrevet 21. desember 2009 En rolig fyr, men likevel utadvendt og lett å prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #9 Del Skrevet 21. desember 2009 Liker dype melankolske menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 21. desember 2009 #10 Del Skrevet 21. desember 2009 Hovedsaken er at det er en person jeg vil finne det lett å tilbringe tid i sammen med. Det kan både være en snakkesalig eller en stille person. En kobinasjon av de to er vel heller ikke så ille, tenker jeg. :-) Har store problemer med å takle bedrevitere og de som vil påtvinge sine egne meninger på andre, så litt runde og tolerante mennesker med et positivt livssyn tiltaler meg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #11 Del Skrevet 21. desember 2009 En som er som meg selv! At ulike menneske tiltrekker hverandre er nok sant, men tror ikke dem holder sammen like godt som like mennesker:) Faller for morsomme,pratsomme, livlige menn som ikke tar seg selv så høytidlig og kan tulle litt. Men samtidig være litt sjenerte. En jeg kan være meg selv med og ikke bli sett dumt på-kjempe viktig!! Liker ikke at han roper høyest og mest når vi er ute blant folk, og skal ikke være avhengig å gjøre ting hele tiden.. en som får meg til å slappe av men også overrasker meg med å vise sin gale side;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. desember 2009 #12 Del Skrevet 21. desember 2009 Han jeg ikke tror jeg trenger. Det kan være så bra det vil på papiret og i hodet, men er det ikke kjemi, så har det ingenting å si. Og da kan han ende opp med å være noe helt annet enn det jeg trodde jeg trengte i utgangspunktet... Hmmmmmm - er dette kvinnelogikk da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 21. desember 2009 #13 Del Skrevet 21. desember 2009 En som er som meg selv! At ulike menneske tiltrekker hverandre er nok sant, men tror ikke dem holder sammen like godt som like mennesker:) Faller for morsomme,pratsomme, livlige menn som ikke tar seg selv så høytidlig og kan tulle litt. Men samtidig være litt sjenerte. En jeg kan være meg selv med og ikke bli sett dumt på-kjempe viktig!! Liker ikke at han roper høyest og mest når vi er ute blant folk, og skal ikke være avhengig å gjøre ting hele tiden.. en som får meg til å slappe av men også overrasker meg med å vise sin gale side;) Here I am..!! Hehehee... ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2009 #14 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg trenger en utadvent, sosial, pratsom, åpen mann med litt melankoli i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg trenger en utadvent, sosial, pratsom, åpen mann med litt melankoli i blant Du er en diplomat som vil ha en annen diplomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2009 #16 Del Skrevet 21. desember 2009 Du er en diplomat som vil ha en annen diplomat Og det beste av alt, er at jeg har funnet han :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. desember 2009 #17 Del Skrevet 21. desember 2009 Han jeg ikke tror jeg trenger. Det kan være så bra det vil på papiret og i hodet, men er det ikke kjemi, så har det ingenting å si. Og da kan han ende opp med å være noe helt annet enn det jeg trodde jeg trengte i utgangspunktet... Helt enig! Kjemi is everything. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 21. desember 2009 Og det beste av alt, er at jeg har funnet han :rødme: Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #19 Del Skrevet 21. desember 2009 Kjæresten min er en kombinasjon av det molankolske, men ikke fraværende som sådan. Han er den stille og rolige typen, en som ikke er for "masete" og ikke alltid i farta. Passer meg utmerket. Mvh Yvonne For dere som ikke skjønner helt hva Yvonne snakker om her, molankoli er unik type melankoli observert hos Tjostolv Moland under rettsprosessen i Kongo. Man vet lite om tilstanden, annet at den trigges av utsettelse for ekstreme nivåer bananrepublikk kombinert med stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 21. desember 2009 For dere som ikke skjønner helt hva Yvonne snakker om her, molankoli er unik type melankoli observert hos Tjostolv Moland under rettsprosessen i Kongo. Man vet lite om tilstanden, annet at den trigges av utsettelse for ekstreme nivåer bananrepublikk kombinert med stress. Jeg tror det er tjostofobi du mener. Jeg har det, seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå