Gå til innhold

Oppbevaring av fjernkontroller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere sett bilde av en boks som var laget som en bok, men den var hul inni slik at man kunne ha fjernkontrollene sine der, og bare ha en "bok" liggende sofistikert på stuebordet..

Syntes de var så fine, men nå husker jeg ikke hvor jeg så de hen.. Er det noen som kan hjelpe meg? Noen som vet om hvor slikt selges?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har tidligere sett bilde av en boks som var laget som en bok, men den var hul inni slik at man kunne ha fjernkontrollene sine der, og bare ha en "bok" liggende sofistikert på stuebordet..

Syntes de var så fine, men nå husker jeg ikke hvor jeg så de hen.. Er det noen som kan hjelpe meg? Noen som vet om hvor slikt selges?

Aner ikke! Har du prøvd en bøtte med vann...?? ;-))))

Skrevet
Aner ikke! Har du prøvd en bøtte med vann...?? ;-))))

Hva var dette godt for??

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Har du prøvd en bøtte med vann...?? ;-))))

Eeeeh..?

Har ikkje peiling på hvor du kan få tak i slike "bøker", har du prøvd å google?

Skrevet
Eeeeh..?

Har ikkje peiling på hvor du kan få tak i slike "bøker", har du prøvd å google?

Gurgle, mener du..?? :-))

Gjest gjest husfrue
Skrevet

Hva med å heller kjøpe en universalkontroll fra Logitech, så kan du styre inntil 15 enheter med 1 kontroll...

Gjorde underverker på vårt stuebord i alle fall....

Skrevet
Hva med å heller kjøpe en universalkontroll fra Logitech, så kan du styre inntil 15 enheter med 1 kontroll...

Gjorde underverker på vårt stuebord i alle fall....

funker de? for tiden er vi uten fjernkontroller i det hele tatt, for bikkja tygde dem i stykker

Skrevet
funker de? for tiden er vi uten fjernkontroller i det hele tatt, for bikkja tygde dem i stykker

Nå var det ikke meg du spurte, men jeg svarer for det, jeg.

De funker som bare rakkeren. Vi bruker våres både på TV'en, DVD'en, stereoanlegget og radioen.

Greit å slippe alle fjernkontrollene.

Skrevet

Det er jo bare å hule ut en bok selv. Veldig enkelt. Finn en stor og tjukk nok bok og sett i gang.

Gjest gjest husfrue
Skrevet
Nå var det ikke meg du spurte, men jeg svarer for det, jeg.

De funker som bare rakkeren. Vi bruker våres både på TV'en, DVD'en, stereoanlegget og radioen.

Greit å slippe alle fjernkontrollene.

... og den virker på varmepumpen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...